Gå til innhold

Arena kan bli LGs største


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er jo faktisk en iPhone-kopi, i større grad enn f.eks. HTC Diamond og Nokia 5800 XM som ofte har blitt kalt det.

 

Kopi eller ikke så gjør den det bra på (noen av) de punktene iPhone feiler, og det er bra.

 

Ikke noe telefon for meg det her, men gleder meg absolutt til å få prøvd den. Blir et godt tilskudd på markedet.

Lenke til kommentar

LG er virkelig en produsent å regne med. Jeg har KU990 Viewty, og det viser en telefon som er betraktelig mindre sær enn koreanerne leverte for en tid tilbake. Jeg er vant med Nokia og Sony Ericsson, men synes både LG og Samsung appellerer mer og mer til mine behov, samtidig som de lager stilige telefoner.

 

Det eneste jeg personlig ikke liker, er at det er vanskelig å få god GPS-programvare til LG-telefonene som har proprietært OS. Samsung har jo klart å implementere Route 66 på enkelte av sine modeller (om det også gjelder modeller med Samsung-OS, vet jeg ikke.

 

Den nye LG Arena frister sykt mye, og jeg skal i alle fall sjekke den ut når den kommer.

 

Noka har i mange, mange år vært mitt favorittmerke, fordi de lager telefoner med de funksjonene jeg trenger, PC-Suite inkludert. Men jeg velger ikke Nokia på grunn av designet. Det er ikke mange nokiamodeller som er virkelig stilige.

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar
Samsung har jo klart å implementere Route 66 på enkelte av sine modeller (om det også gjelder modeller med Samsung-OS, vet jeg ikke.

Samsungs tre nye i Ultra-serien (Ultra Touch, Slide og Bar) har Route 66 på proprietært OS.

 

Selv synes jeg også Samsung's nyeste ser langt mer fristende ut enn Arena hva gjelder design, men det får nå være smakssak.

 

ultra.jpglg-km900-arena-002.jpg

 

Forøvrig helt enig i at LG har virkelig tatt seg opp og blitt en seriøs aktør som bidrar til god konkurranse på markedet.

 

edit: Ikke sett noe på prisene. Mulig, som CellularDude påpeker, at Samsung'en er noen prisklasser over. Det forsvarer jo absolutt forskjellene. Skal også nevnes at Arena har ørten ganger høyere oppløsning enn Samsungs trykkfølsomme.

Endret av genser
Lenke til kommentar
herregud den er så iphone ripoff... alle kopierer fra apple.. tapere ass

 

Ripoff hvordan? Det er begrenset hvor mye utseende kan avvike på en telefon hvor skjermen skal dekke det meste, og skal være i 16:9 format. At det er dette formatet mange kunder vil ha på en telefon/dings er innlysende, så jeg synes ikke LG eller andre er tapere som lager tilsvarende telefoner. Det er sunn fornuft.

En eller annen produsent var sikkert først ute med flatskjerm TV'er. Alle andre produsenter er ikke tapere selv om de leverer ligende TV'er nå.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...