Gå til innhold

LGs Viewty 2 er offisiell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ Core2Dude:

 

Ja, Viewty var en hit! Den kom vel ut sent på høsten 2007, og den selger ennå. Det kaller jeg seiglivet, og det på en telefon som ikke heter Noka eller Sony Ericsson.

 

Jeg kjøpte faktisk en Viewty for en måned siden, og liker den godt. Ok, den mangler wi-fi og GPS, men siden telefonen ikke har Windows eller S60 OS, er utvalget av bra GPS-programmer svært begrenset. Dessuten er PC Suiten crap, men jeg brukte den kun til å få synket kalender og kontakter. Så var det til helvete ut med den. Kalender og kontakter ble så sikkerhetskopiert til minnekortet. Nå overføres det kun bilder etc via USB-kabel i harddisk-modus. Det går uventet kjapt!

 

LG er virkelig et merke å regne med. De kommer med en rekke interessante modeller, og følger helhjertet opp etter landsmannen Samsung der.

Lenke til kommentar

@ CellularDude: :D

 

Kjøpte også Viewty for ikke så lenge siden, og må si jeg er utrolig imponert over LG for tiden. Ikke minst skårer LG godt på kamera optikk og blits. Ellers er jo touchgrensesnittet en fryd i seg selv for dem som ikke er vandt til det :p

 

Blir en touchy hverdag med LG i hånda <3 ;D

Lenke til kommentar

@ Core2Dude:

 

Jeg kan fortelle deg det at jeg faktisk har en Nokia 5800 XM, som har det meste av utstyr, men likevel kunne jeg tenke meg å prøve ut en LG-telefon. Grunnen er det vi har snakket om, at LG har mye bra på gang. Ville egentlig ha en KP 500 Cookie, men den hadde de ikke der jeg handlet. Men de hadde Viewty, og jeg husket at jeg hadde lest et par tester av den. Etter å ha prøvd Viewty'en, tok jeg den. Den slår jo Cookie galant på kamera. De hadde Renoir inne også, men jeg valgte å ikke gå opp i pris for å få den.

 

Så nå har jeg bestemt meg for å beholde den en stund. 5800'en blir nok å finne på auksjon. Ikke det at 5800 er noe dårligere enn Viewty, tvert imot, men jeg likte Viewty innmari godt. Savner GPS og Wi-fi, men jeg har en Nokia E71 i bakhånd, da.

 

Nokia er et ålreit merke, men synes ikke designet er all verden (E71 er ett av få unntak). Dessuten er LG og Samsung blitt mindre... skal vi kalle det "sære" med årene. Dermed kan det gå mer fra finsk til koreansk for mitt vedkommende. Tiden vil vise.

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar
er det lokket til en sprettopp blits på toppen ? Det kan jo bli kraftig!

Åj! du sier noe :D Ser faktisk ut som det ass. Så er det andre "lyset" frempå den autofokus lys greia sikkert :)

 

ja, for det ligner på lyset på den gamle viewtyen...dette kan jo bety en blits med litt størrelse :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...