Gå til innhold

Anmeldelse: Puzzle Quest: Galactrix (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si meg ganske enig med denne anmeldelsen, og jeg synes det første Puzzle Quest var mye bedre til tross for enklere puzzle-mekanisme og grafikk. Stemningen var så mye bedre, og det føltes mer gjennomført.

 

Jeg har ikke opplevd denne hakkingen du nevner, det eneste som tidvis hakker hos meg er lyden. Det gjorde det forsåvidt i det første Puzzle Quest også.

Lenke til kommentar

Må si meg enig. Jeg har spilt gjennom Galactrix nå, men det ville jeg antakelig ikke gjort om jeg ikke hadde en forkjærlighet for serien fra forgjengeren, som en mye bedre spillopplevelse. Spesielt irriterende er det når man ikke kan velge å skip'e de elendige cutscenes som vises. Jeg har ikke opplevd noen form for hakking.

Lenke til kommentar

Heh, prøvde ikke Puzzle Quest: COTW før igår, jeg. Satt og kjeda meg og browsa XBLA og henta trialen.

 

Ble ganske hekta og måtte kjøpe fullversjon. Men ikke Galactrix. Typisk at jeg spilte i over en time før jeg oppdaga at Trial-versjonen ikke kan save, så jeg måtte starte helt pånytt når jeg kjøpte fullversjonen. Da la jeg meg.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...