Gå til innhold

LG har mobiltastatur på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg må ta et valg snart. Fjerne en feed fra google reader. Amobils eller den fra Engadget Mobile. Tror jeg velger sistnevnte, Amobil ligger stort sett et par dager etter. Hele fem dager når det gjelder denne artikkelen faktisk.

 

Når det gjelder selve innholdet, må jeg ærlig innrømme at jeg er skeptisk til hele produktet. Det er definitivt noe jeg ikke har bruk for, og jeg knoter stort mett med ulike mobiler 10-12 dager om dagen.

 

Fullt tastatur er forsåvidt hendig nok, men dette er jo fortsatt lite til å være brukervennlig. Det at det kommer med egen skjerm, slik at

man kan bruke den med telefonen i lomma, ser jeg heller ikke det store behovet for.

 

Da har jeg faktisk mye større sans for tastaturene Nokia lanserte for 4-5 år siden. Som ikke var ulikt et laptop-tastatur og neppe særlig større i volum enn denne løsningen, som ser ut til å være en tablet/PDA-løsning med mindre funksjonalitet enn telefonen man kobler den til. Ikke nok til at jeg gidder å drasse med meg en ekstra gadget rundt omkring.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...