Gå til innhold

Demo: Puzzle Quest: Galactrix (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er tull. Samme type banale story som i Puzzle Quest, med kun små forandringer i gameplay som ikke bringer modellen noe videre og heller ikke forbedrer den merkbart.

 

Kampsystemet er litt forandret, med litt mer varierende verdier på damage gems og spillbrettets layout.

De andre minispillene (item crafting, hacking, mining) er kun variasjoner over tema, og blir ikke mer interessante av den grunn.

 

Kjøpte PQ, kommer definitivt ikke til å kjøpe dette. Det tar like mye tid som en MMO, men uten den sosiale biten.

 

Nei til grindete tetriskloner maskert som strategispill, spesielt når det ikke blir gjort noe spennende med hverken historie, grafikk eller gameplay.

Endret av Tormodino
Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn så har jeg spilt Challenge of the Warlods latterlig mye. Har tatt siste boss, fått alle runene, fanget alle fiendene og lært meg alle abilitiene. Det var bare så lax å sitte og matche fargene. Galactrix virker forskjellig nok til at det blir en frisk pust, uten at de aspektene som gjorde det første spillet bra ikke er der.

 

Gleder meg til release! :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...