Gå til innhold

Apple avviser Iphone Nano-ryktene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Godt poeng...har vanskelig for å se at en iPod Nano ville blitt rimeligere, de må tross alt krympe eksisterende teknologi og byr på batteri utfordringer hvis den skal kunne gjøre det samme som iPhone.

 

Sant nok det.. en annen ting er at du tar jo bort hele brukervennligheten ved å krympe størrelsen..

Endret av poolshot
Lenke til kommentar

"Dere kjenner oss, vi har ikke planer om å delta i low-end-delen av telefonmarkedet, sa Cook, og la til at Apples mål ikke er å selge flest telefoner av alle produsentene, men å lage den beste mobilen."

 

Åååååå, også sååå mye bedre vi må være enn alle andre da gitt. Fy faen jeg får spysjuka av Apple asså. Iphone er ikke en god telefon engang. Til dere som elsker den, joda det er sikkert en fin gadget, men som telefon suger den. Minstekrav til en telefon burde være at den har: Full støtte for SMS og MMS, god lyd og mikrofon og holder opptil en uke på en lading.

Endret av Beef Supreme
Lenke til kommentar
"Dere kjenner oss, vi har ikke planer om å delta i low-end-delen av telefonmarkedet, sa Cook, og la til at Apples mål ikke er å selge flest telefoner av alle produsentene, men å lage den beste mobilen."

 

Åååååå, også sååå mye bedre vi må være enn alle andre da gitt. Fy faen jeg får spysjuka av Apple asså. Iphone er ikke en god telefon engang. Til dere som elsker den, joda det er sikkert en fin gadget, men som telefon suger den. Minstekrav til en telefon burde være at den har: Full støtte for SMS og MMS, god lyd og mikrofon og holder opptil en uke på en lading.

 

Hmm posten din virker litt trollete, men here goes:

 

Ja ja iPhone 3G støtter nå 3 av fire da. Og nei, som telefon suger den ikke i det hele tatt.

Støtter SMS, men ikke MMS enda.

Lyden er noe av det beste jeg har hørt i en telefon, og mikrofonen er også rimelig bra. Si meg, har du kilder som viser til at andre har sååååå mye bedre høyttaler eller mikrofon?

 

Jeg bruker et program som heter Signalscope til å måle frekvensgangen i f.eks anlegget bilen. Kan du det med din telefon?

 

Kan også måle dB rimelig nøyaktig.

Lenke til kommentar

Tja det var vel heller svar til en trollete uttalelse fra Apple.

Jeg sa ikke at iphone hadde dårlig lyd, jeg bare sa det som et kriterie. Men jeg vil absolutt si at det er en dårlig _telefon_ jo. Hvis jeg og en iphonebruker tar en hyttetur. Jeg har med min sony ericsson z530i og den andre personen en iphone. Begge glemmer lader. Min telefon holder da i 8 dager, i beste fall 9. Hvor lenge klarer en iphone seg? Jeg har faktisk mulighet til å glemme laderen min om jeg skal på forskjellige turer, har du?

 

Som sagt, det kan sikkert være en knallfin gadget. Måler lyd nøyaktig, sikkert fint, men hvor ofte bruker du det, og hva slags kriterie er det for at det er et godt kommunikasjonsmiddel (som en telefon er)

Endret av Beef Supreme
Lenke til kommentar
Begge glemmer lader. Min telefon holder da i 8 dager, i beste fall 9. Hvor lenge klarer en iphone seg? Jeg har faktisk mulighet til å glemme laderen min om jeg skal på forskjellige turer, har du?
Ja, det har jeg. Klart meg en uke i frankrike uten lader - telefonen døde i det jeg gikk inn døra hjemme, sånn omtrent.
Lenke til kommentar
Tja det var vel heller svar til en trollete uttalelse fra Apple.

Jeg sa ikke at iphone hadde dårlig lyd, jeg bare sa det som et kriterie. Men jeg vil absolutt si at det er en dårlig _telefon_ jo. Hvis jeg og en iphonebruker tar en hyttetur. Jeg har med min sony ericsson z530i og den andre personen en iphone. Begge glemmer lader. Min telefon holder da i 8 dager, i beste fall 9. Hvor lenge klarer en iphone seg? Jeg har faktisk mulighet til å glemme laderen min om jeg skal på forskjellige turer, har du?

 

Som sagt, det kan sikkert være en knallfin gadget. Måler lyd nøyaktig, sikkert fint, men hvor ofte bruker du det, og hva slags kriterie er det for at det er et godt kommunikasjonsmiddel (som en telefon er)

 

Tja min holder rett under en uke på en lading såfremt jeg ikke surfer mye. Tiden inkluderer samtaler og meldinger, så ja jeg kan dra på tur og glemme laderen. Det er mye morsommere MED laderen dog, da man som regel kommer på ting man skulle surfet etter hele tiden.

 

Så da kan vel jeg konkludere med at det er en like bra telefon (minus MMS) som din, men at din er en elendig gadget? ;)

 

Og ja jeg måler lyd ganske ofte.

Lenke til kommentar
Begge glemmer lader. Min telefon holder da i 8 dager, i beste fall 9. Hvor lenge klarer en iphone seg? Jeg har faktisk mulighet til å glemme laderen min om jeg skal på forskjellige turer, har du?
Ja, det har jeg. Klart meg en uke i frankrike uten lader - telefonen døde i det jeg gikk inn døra hjemme, sånn omtrent.

 

Telefonen av eller på om natta? Skrur jeg min av på natta kan jeg ha den i to uker eller mer. Dessuten har jeg ekstra batteri i sekken også.

 

@PL610: ja så absolutt. Telefonen min kan ikke regnes som en gadget engang. Skal jeg høre på musikk har jeg en iriver H320 som funker knall, skal jeg finne fram en vei kjøper jeg meg en GPS.

Dedikerte enheter ftw.

Lenke til kommentar

Telefonen er på hele tiden ja. Gidder ikke skru den av om natten, men hender den står på stille hvis man er ute på byen kvelden før :whistle:

 

Så det du sier er at du har sekken full av "dedikerte enheter" og heller disser de som har mye innebygd? Ser ikke helt logikken der er jeg redd.

 

Mp3 spilleren min ligger og samler støv et eller annet sted, det samme gjør Mio GPS'en min etter at jeg kjøpte iPhone.

Kunne nok solgt begge to siden de ikke brukes mer.

Lenke til kommentar
hvis det er målet dems bør de kanskje vurdere å ha en litt mer åpen telefon?

Jeg begynner å bli litt smålei "åpen = god telefon"-argumentasjonen som alltid serveres hver gang det er snakk om iPhone eller andre smarttelefoner. Kan noen være så vennlig å gi meg en eneste god grunn til at det at en telefon er 100% åpen gjør den til en bedre mobiltelefon? (og da mener jeg ikke "installere programmer!!!111" for det kan man på iPhone allerede).

 

Go ahead. Amuse me.

Lenke til kommentar
Dedikerte enheter ftw.

 

HER er jeg uenig.

 

Gps, ebook reader, mp3spiller, telefon, epost, internett osv alt i ett er da mye diggere enn å skulle ha med seg laptop, iPod, ebookleser, gps, og mobil.

 

Vel. Gps er unøyaktig og dårlig dekning, ebookreader sikkert greit men liten skjerm, mp3spiller med dårlig lyd (i forhold til dedikert) og med veldig få innstillinger, telefon (såklart), internett (som sagt, liten skjerm, kjipt tastatur osv). Du mener kanskje at alle pcer med dedikert grafikk-kort er the shit? hmm.

 

 

@ josh909. Det er jo i utgangspunktet ikke en bedre telefon fordi det er åpen programvare, men den kan fort bli det. Alle har mulighet til å lage programmer og alle programmene er gratis. Sist jeg sjekka var ikke Apple den som var best til å gi ting ut gratis...

Endret av Beef Supreme
Lenke til kommentar
@ josh909. Det er jo i utgangspunktet ikke en bedre telefon fordi det er åpen programvare, men den kan fort bli det. Alle har mulighet til å lage programmer og alle programmene er gratis. Sist jeg sjekka var ikke Apple den som var best til å gi ting ut gratis...
Greia er jo det at folk har gjort den meget åpen - nettop på grunn av hvor lukket platformen er i orignal form. Jeg velger derfor å kalle den semi-åpen - dvs mer en åpen nok.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...