Gå til innhold

Sun vil inn i skyen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HW leserne er enten totalt uinteressert, eller syns sun er et fantastisk selskap - eller alle er stein forvirra... noe jeg tipper er mest sannsynlig. Men sånn blir det kanskje av klipp/lim journalistikk... vet hw hva cloud computing er?

 

Hadde det vært MS så hadde det vært den flamekrigen...

Det har vel med at den gjenomsnittlige alderen og det gjenomsnittelige kompetanse/interessenivået på forumet fortsetter sin dalende kurve. Hvis det ikke er en artikkel om skjermkort eller Microsoft skyr majoriteten unna.

 

Dog er det jo ikke noe å starte en stor diskusjon rundt heller, Cloud Computing generelt har jo blitt diskutert hyppig tidligere, og at Sun nå legger om er vel mer en notifikasjon enn en brannfakkel.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Begrepet "Cloud Computing" kan være vanskelig å få tak på. Det er et buzzword med en ganske vid definisjon, og dermed trekkes det ganske langt i noen sammenhenger.

 

Det er mer interessant å vite hva de store tenker om begrepet. Hvis dere ikke har sett den anbefaler jeg denne fra digi. Den handler om Microsoft Azure, og hva Microsoft tenker om Cloud Computing.

 

Vi får håpe at ikke Sun havner for langt bak.

Lenke til kommentar

Jeg er faktisk mest interesert i å se hva google holder på med, siden de er så hyppe på å få sin egen nettleser opp og gå og snakker om å kjøre kode rett mot prosessoren, så vil vel det være minst like interesant som at sun (også) vil starte med cloud computing, det er jo det nye "buzzet" og "alle" vil være med... Dette og leie av software... Jeg er spent på hvordan dette vil videreutvikle seg....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...