Gå til innhold

Anmeldelse: Flower, Sun and Rain (DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må nok kjøpe meg dette ja! :yes:

 

 

Dette her så helt bånn i bøtta ut...

Kan du fortelle hvorfor det ser bånn i bøtta ut?

 

Tror nok bare noen ikke har fått med seg at det er et DS spill (håper det i alle fall, kan være fjortis syndrom dog).

 

 

Grunnen til at dette ser bånn i bøtta ut er at grafikken suger nyrestein,(kanskje ikke til å være på DS, men den suger relativt sett), så ikke noe spennende ut, og liker egentlig ikke å spille på håndholdt.(Det har vel egentlig ingenting med spillet å si, men...)

 

Men jeg har jo ikke prøvd det, så; Who knows? It might even surprise me positively if I ever try it!

 

Må nok kjøpe meg dette ja! :yes:

 

 

Dette her så helt bånn i bøtta ut...

Kan du fortelle hvorfor det ser bånn i bøtta ut?

 

Tror nok bare noen ikke har fått med seg at det er et DS spill (håper det i alle fall, kan være fjortis syndrom dog).

 

 

Grunnen til at dette ser bånn i bøtta ut er at grafikken suger nyrestein,(kanskje ikke til å være på DS, men den suger relativt sett), så ikke noe spennende ut, og liker egentlig ikke å spille på håndholdt.(Det har vel egentlig ingenting med spillet å si, men...)

 

Men jeg har jo ikke prøvd det, så; Who knows? It might even surprise me positively if I ever try it!

Lenke til kommentar
Må nok kjøpe meg dette ja! :yes:

 

 

Dette her så helt bånn i bøtta ut...

Kan du fortelle hvorfor det ser bånn i bøtta ut?

 

Tror nok bare noen ikke har fått med seg at det er et DS spill (håper det i alle fall, kan være fjortis syndrom dog).

 

 

Grunnen til at dette ser bånn i bøtta ut er at grafikken suger nyrestein,(kanskje ikke til å være på DS, men den suger relativt sett), så ikke noe spennende ut, og liker egentlig ikke å spille på håndholdt.(Det har vel egentlig ingenting med spillet å si, men...)

 

Men jeg har jo ikke prøvd det, så; Who knows? It might even surprise me positively if I ever try it!

 

Hehe, så du synes den suger nyrestein basert på oppblåste bilder fra artikkelen, men mener allikevel at det ikke er så værst med tanke på at det er til DS?

 

Ser ikke grunnen til innlegget ditt egentlig, på de små skjermene til DS så vil dette se helt greit ut. Og med tanke på at du ikke liker å spille på håndholdt, så blir dette enda mer meningsløst.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...