Gå til innhold

Restrukturering hos Gearbox (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

THANK GOD!!

 

Borderlands er sikkert spennende det, men er mest keen på Aliens: Colonial Marines nå!

Det er ikke et veldig hypet spill som Borderlands ser ut til å bli(?), så derfor tror jeg kanskje Borderlands (kan?) skuffe litt, mens Aliens: Colonial Marines vil overraske positivt.

Dead Space får en seriøs utfordrer her. Aliens er WAY MORE CREEPY, regner jeg med. :D

Lenke til kommentar

Colonial Marines kommer til å bli drit tøft, skal visst ha coop også :D

 

Kan sette ut turrets, for så å se at de tømmer hele magasinet ned en mørk korridor

 

*klikk klikk* turreten er tom.. Blip, sier det på motion detectoren..

 

blip...blip..blip.BLIPBLIPBLIP!

 

*Febrilsk plasmarifle skyting, hylogskrik*

 

:D

 

 

"Id nuke it from orbit, its the only way to be sure"

Endret av PetriZide
Lenke til kommentar

space marines har sykt mye mere potensiale enn kun trange ganger og aliens som biter meg i taska hele tia. man kunne jo lagd en skikkelig stor serie ut av dem, de hadde jo alle slags våpen, kjøretøyer, og forskjellige evner innen elektronikk, tunge våpen, sveising osv. ser for meg at det ville vært mulig å lage ett skikkelig tøft strategispill med spacemarines også.

 

forskjellige kampanjer jeg ser for meg er,

 

planetgjenntagelse, rompirater har tatt over en kolonisert planet og det blir spacemarines jobb å ta den tilbake.

 

alien infestation : en romstasjon er blitt bitt av aliens og vi må flushe dem ut.

 

noen andre med ideer?

Lenke til kommentar
space marines har sykt mye mere potensiale enn kun trange ganger og aliens som biter meg i taska hele tia. man kunne jo lagd en skikkelig stor serie ut av dem, de hadde jo alle slags våpen, kjøretøyer, og forskjellige evner innen elektronikk, tunge våpen, sveising osv. ser for meg at det ville vært mulig å lage ett skikkelig tøft strategispill med spacemarines også.

 

forskjellige kampanjer jeg ser for meg er,

 

planetgjenntagelse, rompirater har tatt over en kolonisert planet og det blir spacemarines jobb å ta den tilbake.

 

alien infestation : en romstasjon er blitt bitt av aliens og vi må flushe dem ut.

 

noen andre med ideer?

vel nå er det jo noen et eller annet sted som jobber med et aliens RPG- vet ikke hva det skal gå ut på enda men kanskje man kan være Space marine der?;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...