Gå til innhold

Oktoberfest 2008 - Archanios - 30D m/50mm 1.4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. oktober

Starten på dette prosjektet har vore veldig positiv. Har hatt eindel problemer med å bestemme meg for kva bilde eg skulle legge ut her i dag. Vil etter kvart legge ut fleire bilder frå dagens fotografering her

 

Dagens bilde blir akkompagnert av en sang: "So come back, I am waiting" - Okkervil River. Dette er ikkje eit forsøk på å herme etter Anew's glimrande oktoberfest frå i fjor, men innimellom passar det seg sånn.

 

post-69255-1222886242_thumb.jpg

 

Exif skal følge bildet, men for dei som ikkje gidder å leite det opp.

 

F4.0

1/60

Iso100

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Tusen takk for kommentaren k.n.b

 

2. oktober - Brusteinshaust

post-69255-1222962686_thumb.jpg

 

 

F1.4

1/6400

Iso 100

 

Det var egentlig meininga å ha litt meir DOF, men eg måtte ta bildet raskt og lot vere å sette blendaren mindre.

 

Har også i dag hatt store problemer med å velge bilde. Ferre alternativ i dag, men det har vore vanskelig å bestemme meg for om bilda er bra eller ikkje. Endte til slutt opp med å velge alternativet som for meg virka "friskast". Om det er bedre eller dårlegare enn bildet som ikkje er valgt er eg litt usikker på. Du kan evt sjekke opp begge her og fortelle kva du meinar.

 

Vurderte å gå for tittelen "Autumn leaves" men det kan vere greit å ha den i bakhand.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Rakk ikke å kommentere bildet ditt i går, så jeg får skyte inn nå:

1. oktober: Likte komposisjonen og fargene godt, men det kunne godt sittet noen på benken så bildet ble litt mer spennende. I tillegg/alternativt ville jeg hatt benken en tanke mer sentrert enn den er nå. Teksturen på brosteinen og sjøen er forøvrig påfallende lik. Regnet det forresten? Sjøen har jo mange små ringer.

 

2. oktober: Har ingenting å utsette på bildet. Gulfargen går fint mot gråfargen i steinene. Må forresten si at jeg synes utviskingen av bakgrunnen ser noe rar ut, men det er vel på grunn av linjene i brosteinene.

 

 

Ser frem til flere bilder :)

Lenke til kommentar

magnus.o: takk for det.

Garanti: takk for kommentaren. Litt av tanken med bildet er at det ikkje skal vere nokon på benken. Det skal også gjenspeilast i tittelen. Litt symbolikk ute og går. Det regna ganske kraftig, og det er grunnen til teksturen på sjøen.

 

Litt usikker på den rare utviskinga, men det kan muligens ha litt med oppskarping å gjere.

Lenke til kommentar

3. oktober

 

"A blurred view"

 

post-69255-1223049572_thumb.jpg

 

f2.5

1/30

ISO100

 

Litt vanskelig i dag. Har hatt litt lite tid, og vart ikkje heilt fornøgd med dei forsøka det blei. Så eg tok en liten tur ekstra, sjølv om at eg egentlig burde lese. Vart litt forskjellig, og det var vel ingenting som var veldig bra heller, men dette vart kanskje noko litt annaleis likevel?

Endret av archanios
Lenke til kommentar

k.n.b og sverrelerre: Takk for kommentarar.

 

4. oktober

 

"A Stone" - Okkervil River

 

post-69255-1223202366_thumb.jpg

 

"And I think I believe that, if stones could dream, they’d dream of being laid side-by-side, piece-by-piece, and turned into a castle for some towering queen they’re unable to know. And when that queen’s daughter came of age, I think she’d be lovely and stubborn and brave, and suitors would journey from kingdoms away to make themselves known. And I think that I know the bitter dismay of a lover who brought fresh bouquets every day when she turned him away to remember some knave who once gave just one rose, one day, years ago."

 

Motsto fristelsen for å prøve på en Stairway to Heaven eller lignande, men sangreferanse vart det. Er ikkje heilt fornøgd med gårsdagen, men fikk likevel eit par bilder som er smått brukbare. Dette bildet kunne heilt klart vorte hakket bedre med ein ørliten crop her og der, men eg har valgt å ikkje gjere det. Det har eg forsåvidt gjort på dei andre bilda også. Einaste eg har gjort er å rette opp altfor skeive horisontlinjer eller lignande.

Lenke til kommentar

Bra bilder, må si at det første utmerker seg spesielt positivt, nydelig farge, linjer og en flott stemning.

Bildet av trappene likte jeg også, linjer som går alle veier, men i mønster også kommer blomstepottene og lyktene og danner enda et mønster. Godt gjennomført sålangt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...