Gå til innhold

Jquery i Visual Studio


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så lenge det ikke blir den klassiske:

Embrace - Extend - Extinguish , så er vel dette bra?

 

Vil det bety at MS vil støtte standarder enda bedre.. eller bare lage fikser for egen nettleser ? Kanskje jeg ble litt skeptisk likevel.. ?

 

Visual Studio har ikke egen nettleser. jQuery er et JS-bibliotek, ingen standard. Om dette er bra eller dårlig kommer an på om du liker ASP.NET og jQuery. Allerde er norske Gaia Ajax integrert i Visual Studio, i tillegg til MS sitt Ajax bibliotek. Jo fler, jo bedre spør du meg

Lenke til kommentar
Så lenge det ikke blir den klassiske:

Embrace - Extend - Extinguish , så er vel dette bra?

 

Vil det bety at MS vil støtte standarder enda bedre.. eller bare lage fikser for egen nettleser ? Kanskje jeg ble litt skeptisk likevel.. ?

 

Visual Studio har ikke egen nettleser. jQuery er et JS-bibliotek, ingen standard. Om dette er bra eller dårlig kommer an på om du liker ASP.NET og jQuery. Allerde er norske Gaia Ajax integrert i Visual Studio, i tillegg til MS sitt Ajax bibliotek. Jo fler, jo bedre spør du meg

 

Visual Studio er vel et MS produkt? Og MS har vel en ytterst integrert nettleser i sine operativsystem. Selv bruker jeg scriptacolus og der fungere ikke Builder-klassen (opprettelse av noder...) i IE 6 og 7.

Regner med jQuery benytter seg i stor grad av w3c standarder med hacks for IE -serien. ( som alle andre ) Spørsmålet var da om MS vil:

a) Tilpasse jQuery til alle ureglemessighetene ( avvik fra w3c standard) i IE serien.

 

eller

b) Bedre støtten for javascript ( og css ) i IE. De har jo lovet bedre støtte for standarder i IE8 .. så nå gjenstår det bare å se.

 

Eller c)

begge deler. Som vil være bra for alle..

Endret av idos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...