Gå til innhold

Pekepinn: Stasjonær PC til 2000 kr


Anbefalte innlegg

Maskinen er fullt funksjonell for enkle bruksområder som å skrive dokumenter, surfe på nettet, redigere bilder, oppbevare musikk og film osv. Det er hovedsaklig to ting den ikke klarer. Den ene er nyere spill og den andre videoredigering. Dette er dog ikke relevant for mange.

 

Low-cost.gif

Kabinett: AOpen ES45F

Hovedkort: Asus M2N-MX

Prosessor: AMD Athlon 64 X2 5000+

Minne: Geil DDR2-800 2GB

Harddisk: Samsung SpinPoint T166 320GB

Optisk Drev: Samsung SH-S203D

Tastatur + Mus: Logitech Klassisk 200 + Logitech Optical Mouse

 

Valget av operativsystem er totalt opp til kjøperen. Maskinen er kraftig nok til å håndtere Windows Vista, men det kan være lurt å besøke

VistaX64-guiden for tips om optimalisering. Alternativt fungerer Windows XP og Linux utmerket, så de bør begge vurderes. ;)

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

129 personer har besøkt tråden, men ikke en eneste har svart til nå. Er dette et tegn på at oppsettet allerede er feilfritt, eller er det noe annet som ligger og ulmer? :)

 

Vel da kan jeg gjerne heller fortelle litt om de framtidige planene mine. Dette blir muligens den nest siste tråden jeg lager. Det er nemlig fortsatt et gap mellom 9000 kr og 4000 kr som jeg ønsker å fylle. Deretter vil jeg kombinere alle oppsettene under en felles tråd (den som er klistret) slik at den kan fungere som en veileder til alle som ønsker det. Etter det gjenstår det selvfølgelig bare å følge med på markedet og oppdatere tråden jevnlig. Høres det greit ut?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...