Gå til innhold

Corel oppgraderer produkter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det gjelder Paint Shop Pro Photo X2 Ultimate, synes jeg ikke dette var noen større oppdatering. Hvis man ikke har bruk for støtten til nye Raw-formater, er det ikke mye nytt. For meg betyr ikke Raw støtten mye, da jeg synes Raw behandlingen i PSP er veldig dårlig og foretrekker å gjøre all Raw justering i Capture NX2. Selvsagt kjekt med enda flere rammer, bildekanter og Picture Tubes, men den nye bakgrunnfjerner plugin'en imponerte meg ikke i nevneverdig grad. På komplekse bilder fungerer den naturlig nok ikke så godt, og på enkle objekter tar det uansett ikke mange sekundene å bruke den utmerkede innebygde bakgrunnfjerneren (som man uansett må bruke på komplekse objekter). Plugin'en kan forøvrig prøves som demoversjon fra ImageSkill sine nettsider.

 

Misforstå meg rett, programmet er meget bra og kan gjøre så godt som alt man kan forestille seg av et slikt program og det til en meget hyggelig pris, men denne oppgraderingen til 12.5 (som er det numeriske navnet på X2 Ultimate)skulle egentlig ha vært gratis etter min smak da det strengt tatt er bare mer støtte for Raw og noen andre småting.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...