Gå til innhold

Er utestengt fra KG i en måned for en kommentar


Mimicl

Anbefalte innlegg

 

 

*snip*

Det er helt ok at du synes for jeg vet hva jeg er og ikke. Men er folk rasshull mot meg så har jeg bestemt meg at fra nå av skal det bli et helvetes leven tilbake. Jeg er lei av å ta i mot og alltid være den greie som overser frekkheter fra andre. Nå er det nok.

Du trenger ikke lage et helvetes leven fordi du oppfatter folk som rasshøl eller frekke, da synker du bare ned til deres nivå. Kan virke som at du er en smule sensitiv. Ting er ikke nødvendigvis frekt selv om det virker slik.

Nei jeg er nok ikke det. Men nå skal jeg ta igjen.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

 

 

 

Det var ikke det jeg skrev, men du misforstår nok med vilje :)

Den det til syvende og sist går ut over er familien.
Går det utover familien at du er stengt ute fra kvinneguiden?
det går ut over familien om jeg er død. Kvinneguiden er et mobbeforum. Trenger jeg å si mer?

 

http://www.sidetmedord.no/

Lenke til kommentar

Så du fikset en profil her for å ta igjen på folka på kvinneguiden? Det er en smule forskjell på kvinneguiden og diskusjon.no for å si det mildt.

 

Edit; Kom en kommentar mellom, var svar til Mimicl.

Ja det har du helt rett i at det er stor forskjell og jeg undrer på hvorfor egentlig? Nei jeg kom egentlig bare for å få en utblåsing siden jeg er lei hele mobbekulturen der inne. Trengte noen å snakke med rett og slett. Hadde ikke håpet det var deg jeg skulle prate med men.
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Det var ikke det jeg skrev, men du misforstår nok med vilje :)

Den det til syvende og sist går ut over er familien.
Går det utover familien at du er stengt ute fra kvinneguiden?
det går ut over familien om jeg er død. Kvinneguiden er et mobbeforum. Trenger jeg å si mer?

http://www.sidetmedord.no/
Fint forslag takk for det. Men av erfaring vet jeg at det er best å holde seg unna deppeforum og folk med psykiske lidelser når livet ikke er helt greit. Endret av Mimicl
Lenke til kommentar

 

 

 

Hva synes dere om at det er høyere krav til hva brukere på Kvinneguiden kan si til hverandre enn hva NAV ansatte kan si til sine brukere?

NAV har mer eller mindre plikt til å si ting som er relevant selv om det kan regnes som personangrep. De skal ikke bare jatte med. Så er det hvor grensen mellom ærlighet og et bevisst angrep går da.

 

Det er dog ganske meningsløst å prøve å svare deg da man ikke har alt av relevant informasjon. Det er forskjell fra "jeg mener du burde skjerpe deg, du oppfører deg som en dust" og "du er en tafatt tispe som bør avlives".

 

Edit; Så kommer det an på sammenhengen. NAV modereres heller ikke av folk på kvinneguiden ;)

Ja kanskje jeg burde avlives det har du nok rett i. Førstemann til mølla får 100 k.

Det virker ikke helt far-fetched at du kan ha kommet med noen useriøse kommentarer som har ført til utestengelse....

 

AtW

Jeg skrev at normale folk ikke kunne begynne i et visst yrke.

Men som vanlig er det bare noen få personer som har lov til å si meningen sin der inne eller snakke dritt uten konsekvens mens andre blir straffet for livet av den samme handlingen. Det blir startet latterliggjøringskampanjer og diverse. Er.så.lei.

Endret av Mimicl
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...