Gå til innhold

Komplett.no og lagerstatus


Anbefalte innlegg

Først så må jeg si at jeg er god kunde hos dem både via jobb og privat. Jeg er fornøyd med varer priser og kundeservice.

 

Men jeg misliker sterkt den måten de fører lagerstatus på. Jeg har sett det mange ganger før, men aldri opplevd det selv med noe jeg har bestilt.

 

Lørdag 5 januar skjermkort bekreftet sendingsdato 6 januar.

Søndag 6 januar skjermkort bekreftet sendingsdato 7.januar

Mandag 7 januar skjermkort bekreftet sendingsdato 8 januar

tirsdag 8 januar skjermkort bekreftet sendingsdato 9 januar.

 

Orket ikke mer så jeg ringte dem. Han sier hmm skal vi sjekke, jo 21 januar står det her. Jeg lurer da på hvorfor de driver å flytter liksomdatoer da, og han svarer at det er slik teknologien virker dessverre.

 

Jeg synes dette blir misvisende sier jeg, og føler dere lurer oss litt. Jeg skulle hatt dette kortet til fredag. Har du annet kort inn tilsvarende dette med 3 dp porter? Nei beklager det blir vanskelig om du ikke dobler prisen. Men du får jo dit 21 januar om du kan vente. Er det en sikker dato da? kan du bekrefte det? Nei det kan jo skje mye på den tiden ...

 

Gjelder denne : https://www.komplett.no/product/987231/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/msi-radeon-rx-570-8gb-armor-oc?noredirect=true?noredirect=true

Endret av Smultring77
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme her ...

Salgsklar 6. januar

Bekreftet sendingsklar 8. januar

Bekreftet sendingsklar 9. januar

...

 

De bør bytte ut "Bekreftet" med "Antatt". Det bør teknologien klare!!

Ja og når han sier 21 januar på telefonen, så kunne han korrigert min vare på hjemmesiden så andre kunne se det. Det virker dessverre som at de gjør dette bevisst. Kun fordi folk ikke skal lete andre steder etter samme vare som noen har på lager.

 

Missforstå meg riktig, jeg liker komplett, men føler at de har en vei å gå her med tanke på det etiske.

 

Men jeg fant ikke samme vare eller tilsvarende vare til ca samme pris så jeg får vente å se om det skjer noe med lagerstatus de neste ukene ... eller evt de neste månedene ...

 

Oppdatering: nå har de plutselig 8 stk på lager. Så vet ikke hvor lite kontroll de har når kundeservice sa 21 januar i dag. Men jaja regner med varen sendes i dag også da.

Endret av Smultring77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...