Gå til innhold

Har noen et tips om hva Surface 6 Pro kan koste i Norge?


Mastiff

Anbefalte innlegg

Jeg skal bytte min Surface Pro (5) med i5 i en Pro 6 med i7, som jeg har tenkt å ha i noen år. Jeg har etter hvert funnet ut at i5 blir litt for svak, men med de nye prosessorene og en i7 burde det holde i bøtter og spann. Jeg gir totalt faen i det alle anmeldere maser om, at den ikke har USB C. Det eneste jeg bruker den til, er når jeg hurtiglader min Samsung S9, ellers er det en kontakt jeg ikke har bruk for. Jeg har Surface Dock med to skjermer og nettverk både hjemme og på hytta, så det er ikke mye vits i noe annet enn den vanlige Surface-kontakten. Skulle jeg etter 20 år uten gaming plutselig finne ut at jeg vil inn i det igjen, blir det nok en stasjonær rigg til sånt, en ekstern Thunderbolt-løsning er neppe så aktuell. Og uansett bør jeg vel kunne fullføre Half-Life uten de mest avanserte skjermkortene... :rofl:

 

Proshop selger gråimporterte (selvsagt, siden den ikke er sluppet ennå) i7 med 256 gig SSD til nesten 20 000, men det virker litt høyt i forhold til prisene i England på 1150 pund i øyeblikket på Amazon. Jeg gidder neppe å kjøpe fra utlandet, for jeg er avhengig av den i jobben, så nedetid blir irriterende (selv om jeg beholder den gamle som reserve). Og reklamasjon/garanti er like god i England som her (minst, den er vel på 6 år for sånt), men da må den altså til England. Det virker bare litt drastisk med et påslag på nesten 8000 kroner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...