Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei, ble ditchet av venninen min igår. Jeg spurte om vi kunne se et program på tven som vi alltid gjør på onsdager, men fikk til svar at det ikke var plass. Det var 3 til som skulle være der og det var tydeligvis for mange. Vi har vært flere der inne, vi har faktisk vert oppe i 8 stykker, men idag var det tydelig ikke plass. Hva skal jeg gjøre????

 

Postet av anonym: 8e63112305a07e87b0c553c2bbd1b25f

 

EDIT: kanskje i feil plass, men fant ikke noen annen plass å poste i. :)

 

Postet av anonym: be629b0d1898b5bad28eeabbac62593f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjipt å høre, når venner er det beste man kan ha i livet. Gjør noe annet i kveld og ikke tenk så mye på det. Ta heller å ring henne i morgen, evt snakk med henne på skolen (hvis du fortsatt går der) og spør hvorfor du ble ditchet. Hvor gammel er du forresten?

Lenke til kommentar

Du tror ikke du kunne gjort en større sak av det? Enten passet det faktisk dårlig å være flere, eller så hadde de ikke lyst til å ha deg der. Sistnevnte er jo ekstremt råttent gjort, en ting er å ikke invitere hvem som helst med på ferie, men å se et TV-program? Den er litt drøy. Tror derfor ikke at det er scenario.

 

Hvis sistnevnte skjedde, ville det sansynligvis foreløpt slik:

 

"Skal vi ta med Anonym Diskusjon også?"

 

"Nei, jeg har ikke så lyst til det i kveld"

 

"OK, da gjør vi ikke det."

Lenke til kommentar

Høres litt drøyt ut, men er ikke programmet som er problemet. Vi har pleid alle sammen og møtes alle onsadager og ha en kveld der vi bare koser oss, med alle vennene samlet. Er liksom blitt til en "tradisjon" nå i det siste :p Plutselig idag så kommer dette, at de plutselig ikke hadde plass til meg.

 

Postet av anonym: be629b0d1898b5bad28eeabbac62593f

Lenke til kommentar

Dette plager deg tydeligvis. Da syntes jeg du skal konfrontere vennene dine. Ikke gjør noen sak ut av det. Si det enkelt. "Du, i går, hva var egentlig grunnen til at jeg ikke fikk komme?" Sansynligvis får du et ærlig svar. Noen ganger blir mennesker lei av hverandres selskap. Det er helt vanlig. Du er også i en særs spesiell gruppe. 15-16 år gamle jenter er ikke alltid frykelig rasjonelle. De er derimot lettpåvirkelige av andre, og impulsive samt korttenkte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...