Gå til innhold

[Løst] Fysisk liten PSU til Node 304 ITX maskin.


Anbefalte innlegg

Hei sann, jeg sitter da her med et lite problem med PSU valg.

 

Jeg skal da snart sette i gang bygge ei Mini ITX maskin, men sitter da fast på PSU, jeg har sett på litt forskjellig, men valget er da ikke så alt for lett.

Kabinettet er da det "nye" Fractal design node 304 som har følgende anbefaling når det kommer til PSU:

"ATX PSUs, up to 160mm in length (To fit in combination with a long graphics card, PSUs with modular connectors on the back typically need to be shorter than 160 mm)"

 

Jeg har da som sagt sett litt på forskjellige og funnet en som så grei ut, men den er muligens for svak.

Den er da på 450W og sertifiseringen er Gull så den skal vel greie en del belastning vil jeg tippe.

 

Systemet jeg skal bygge kommer dog ikke til og være så strømkrevende vil jeg tro:

-Enten "gammel i5 3570K eller ny Haswell i5. (Spørs på når det eventuelt kommer ut Haswell ITX HK)

-Mini ITX kort med RAM.

-1 grafikkort av type 670/770 (Tenker litt på for eks et 670 Mini eller 770 mini hvis det kommer)

-2 SSD'er og 1/2 harddisk(er) (Samsung 830+840 og 1/2 Seagate 2TB HDD)

Jeg testet det og fikk dette som resultat.

 

Kommer den til og holde eller bør jeg se etter andre (bedre?) PSU'er fra leverandører som Corsair/Seasonic?

Har sett at Corsair CX serien har blitt brukt i et Node 304 kabinett, problemet var vel at det ble trangt.

 

CastleLord.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...