Armageddon Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Har et lite problem her.. Kjøpte meg nytt spil i dag men DVD-ROMen kommer jo ikke opp i Windows, så det gjør jo det heller vanskelig å instalere.. Har prøvd det meste for og få den opp.. alle mulige kombinasjoner med master/slave, reboot av windows.. DVD-ROMen kommer opp i BIOS, men ikke i windows.. ROMen funker jo strålende, siden jeg nettopp reboota med den.. har en s-ata disk og, så jeg tenkte det er et eller annet triks med master/slave osv. håper på kjappe svar, er keen på å få spille..
mr messenger Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Hei. Jeg har samme problem.. Alt fungerer men de finnes ikke i Min Datamaskin. Kan jeg laste ned denne så finner jeg igjen CD og DVD-rom i Min Datamaskin? så leser PCen cdne igjen...?
skarsk Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Jepp. Hvis dine IDE-kabler er OK, så bare last ned og dobbeltklikk på reg-fila. (det er ofte feil med de gamle 40-lederskablene.
mr messenger Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Okei.. jeg prøver å kjøre den nå! Nå har jeg kjørt CD-fixen men ser ikke ut til å fungere... Har ikke kommet tilbake.. Da MÅ det være IDEkabelen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå