Holmgang Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Hei! Min bror installerte Vista på pcen sin for å prøve det. Vi installerte steam, men når vi går inn på steam, kommer det en melding om at steam må lukkes.. Vi har prøvd å installere det flere ganger, lastet ned på nytt.. Jeg har hørt at det skal funke i Vista.. Noen som vet hva feilen kan være? På forhånd takk!
lifeh8tr Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 kan hende det har noe med at steam ikke er lakt skikkelig for vista enda men det kommer sikkert det kan hende at det hadde blitt bedre om du hadde gått igjennom steam's aktive porter i brannmur osv
kjetilm Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Hei! Min bror installerte Vista på pcen sin for å prøve det. Vi installerte steam, men når vi går inn på steam, kommer det en melding om at steam må lukkes.. Vi har prøvd å installere det flere ganger, lastet ned på nytt.. Jeg har hørt at det skal funke i Vista.. Noen som vet hva feilen kan være? På forhånd takk! 7355175[/snapback] "Vista" ?? hva er det ??
Holmgang Skrevet 27. november 2006 Forfatter Skrevet 27. november 2006 Hva er den eksakte feilmeldingen? 7367440[/snapback] Husker ikke helt.. Men det er Vista sin feilmelding, ikke steam.. Det står bare sånn ca at det lukkes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå