Gå til innhold

Hva er den billigste serveren?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Billigste er vel novanett men de kan du bare glemme om du er litt kresen. Gameserver er som best på pris / ytelse om det ikke er noen andre leiefirmaer som har noen spesielle tilbud elns. De var iallefall det for rundt tre kvartal siden...

Skrevet (endret)

Nå er vel ikke gameserver den beste leverandøren med tanke på pris, og særlig ikke kvalitet. Det finnes mange nykommere i markedet som holder svært høy kvalitet, blant disse har man f.eks. mbit.

Endret av folden
Skrevet

Gameserver er da ikke så gale. Men jeg er ikke oppdatert på serverleiefronten akkurat da. Gameserver var iallefall helt prima for et halv år siden. :p

Skal man ha det beste blir det vel gameguard men de har litt stive priser.

Skrevet

Joda, gameserver var top notch for... 2 år siden.

Mbit er hostet hos samme firma som gameguard, men har stort sett nyere hardware, og etter det jeg erfarer en langt bedre support/kundestøtte, da gameguard har en utrolig stor kundemasse som skal ha sitt av supporten der, noe som resulterer i lang ventetid.

Skulle jeg leid meg server pr. dags dato hadde nok mitt valg falt på mbit.

This is my humble opinion.

Skrevet

Nå har jeg ryddet opp i denne tråden, fjernet unødvendige poster o.l.

Vennligst hold dere on-topic, ikke omgå spørsmålene med andre spørsmål og sleivete svar. Brukere som omgår 14tegnsregelen og svarer kort og høl i hue' á la "^^" vil kunne få advarsler om dette gjentar seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...