Kriwin Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Hei å hå!! Jeg har tenkt å leie server til Cs.. Men hva er nettsiden til den billigste serveren ? Kristian;)
-Teddy- Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Billigste er vel novanett men de kan du bare glemme om du er litt kresen. Gameserver er som best på pris / ytelse om det ikke er noen andre leiefirmaer som har noen spesielle tilbud elns. De var iallefall det for rundt tre kvartal siden...
ASDASDKL2131 Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Billigst er vel ikke alltid den mest fornuftige løsningen.
Kriwin Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Skrevet 17. oktober 2005 Har erfarninger med Novanett ja.. Ikke de beste i Service!!
-Teddy- Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Har erfarninger med Novanett ja.. Ikke de beste i Service!! 5019139[/snapback] Har ikke de beste serverne heller... Langt ifra faktiskt. Treffer aldri noe på en novanettserver. http://www.gameserver.no/power/index.php?d=prisliste
folden Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Nå er vel ikke gameserver den beste leverandøren med tanke på pris, og særlig ikke kvalitet. Det finnes mange nykommere i markedet som holder svært høy kvalitet, blant disse har man f.eks. mbit. Endret 17. oktober 2005 av folden
-Teddy- Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Gameserver er da ikke så gale. Men jeg er ikke oppdatert på serverleiefronten akkurat da. Gameserver var iallefall helt prima for et halv år siden. Skal man ha det beste blir det vel gameguard men de har litt stive priser.
folden Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Joda, gameserver var top notch for... 2 år siden. Mbit er hostet hos samme firma som gameguard, men har stort sett nyere hardware, og etter det jeg erfarer en langt bedre support/kundestøtte, da gameguard har en utrolig stor kundemasse som skal ha sitt av supporten der, noe som resulterer i lang ventetid. Skulle jeg leid meg server pr. dags dato hadde nok mitt valg falt på mbit. This is my humble opinion.
danilovic Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 (endret) mbit er bra, ja. Edit: Tror de har tilbud fram til i morgen - 799,- for tre måneder elns. Endret 17. oktober 2005 av sosohal
Kriwin Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Skrevet 18. oktober 2005 Hmm! Får vel titte litt nærmere på de da! Litt dumt at de ikke har Hjemmeside enda da;) Kristian
Bluebeans Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 #mbit på quakenet. Sida er bare midlertidig nede.
oysfaerg Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Nå har jeg ryddet opp i denne tråden, fjernet unødvendige poster o.l. Vennligst hold dere on-topic, ikke omgå spørsmålene med andre spørsmål og sleivete svar. Brukere som omgår 14tegnsregelen og svarer kort og høl i hue' á la "^^" vil kunne få advarsler om dette gjentar seg.
xD^^ Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Hei! Ny moderator jo! -- Jeg har veldig gode erfaringer med Mbit. Spiller ofte mix på dems servere.
Sink Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Mbit er koseservere det, noe av det beste du får(om ikke det beste )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå