Gå til innhold

Jeg har funnet bugs i Cs 1.6!


Anbefalte innlegg

Hei. Det var i natt jeg fant ut at det er noe programerings feil, i spillet Counter strike 1.6. På mapen som heter så mye som De_dust2 !

 

Jeg fikk uheldigvis slippet flash-granaten min litt fortildig og på feil sted. Da den landet mellom to kasser ved bombe-sted B .. Når flash-granaten landet mellom disse to kassene, så ble de folka som sto inni tunnelen (også kalt, mørk) flash.!

 

Akkurat som at jeg skulle kastet en granat inn i tunnelen når jeg stod på bombested B... Vis dere ikke trur meg, så prøv selv med en kompis, vis du Laner en eller annen gang!

 

Sjekk bilder for info om hva dere må gjøre, og hvor dere må stå for å bli flash, via denne feilen!

 

ViVaLaMorTen

;)

 

Granaten ser litt fjern ut da, tester ut noe skins..

!Bildene ble laget med hjelp av Paint :!:

Endret av vivalamorten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kalles bugflash, og hvis du gjør det er det bugabuse. På de fleste servere er det permban. Altså ikke gjør det. :) BTW: Det er gammel bug, ikke noe nytt...

 

edit:

de_dust2 er jo bugetmap da, kjenner til 2-3 bugflash til og en bug smoke på det mappet :)

6462119[/snapback]

 

haha nå som du sa dette tenkte jeg på noe jeg gjorde igår :p

Jeg kasta smoke et eller annet sted, men så traff den en teammember (ct) og satte seg fast i hodet hans :whistle: , så sprang den etter 5 sekunder :p

Endret av neadii
Lenke til kommentar

Catch-Gamer

§6. Utnytte bugs/mapbugs som f.eks skywalking,silent plant, boosting gjennom gulv/tak etc. skal ikke forekomme. Vedkommende og medhjelpere vil bli straffet likt.

 

 

Straff: Tempban

Det blir nok permban hvis dette gjentar seg flere ganger hvis du forsetter etter advarsel(er).

 

Så spiller jeg også på acme-games, men siden dems oppdateres visst i dag. Men jeg vet at det er permban for bugabuse der og.

Endret av neadii
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om noen servere som har permban for utnyttelse av bugflash, og jeg spiller en del public. Men det er jo klart, hvis de ikke lærer av kick/advarsler/tempban, så blir det nok vurdert med lengre ban, eller permban.

6463351[/snapback]

Er vel riktig det :)

Men dette skal jeg teste ut på pcw en gang :p

Lenke til kommentar
Hei. Det var i natt jeg fant ut at det er noe programerings feil, i spillet Counter strike 1.6. På mapen som heter så mye som De_dust2 !

 

Jeg fikk uheldigvis slippet flash-granaten min litt fortildig og på feil sted. Da den landet mellom to kasser ved bombe-sted B .. Når flash-granaten landet mellom disse to kassene, så ble de folka som sto inni tunnelen (også kalt, mørk) flash.!

 

Akkurat som at jeg skulle kastet en granat inn i tunnelen når jeg stod på bombested B... Vis dere ikke trur meg, så prøv selv med en kompis, vis du Laner en eller annen gang!

 

Sjekk bilder for info om hva dere må gjøre, og hvor dere må stå for å bli flash, via denne feilen!

 

ViVaLaMorTen

;)

 

Granaten ser litt fjern ut da, tester ut noe skins..

!Bildene ble laget med hjelp av Paint  :!:

6461744[/snapback]

Det der ser ut som Source... :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...