Gå til innhold

Gratis nettradio i ny versjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gratisprogrammet Screamer Radio er nå blitt oppdatert.

 

 

 

Les mer

 

Jeg "bladde forbi" denne artikkelen flere ganger før jeg tenkte: La meg se hva det er snakk om likevel.

 

For, tenkte jeg, å få tilgang til hundrevis av radiostasjoner er jo ikke særlig spennende all den stund jeg jo har Screamer-Radio, som gir tilgang til tusenvis.

 

Men så viste det seg at artikkelen handler nettopp om Screamer-Radio.

 

Ta gjerne litt mer i i overskriften!

 

Jan

Endret av Janti
Lenke til kommentar
Første intrykk, ang. Norske kanaler:

- Døde linker?

- Mener noen av streamene finnes i bedre kvalitet?

- Media info (via RSS?) hadde vært kult (men ikke forventet).

 

Ja, det virker som om ikke alle lenkene er oppdatert.

 

Du har rett i at en del av strømmene finnes i bedre lydkvalitet. Jeg har et par ganger skrevet inn til forumet og gitt beskjed om en bedre strøm, og de har fikset det.

 

Jan

Lenke til kommentar
Denne versjonen er full av bugs :roll:

 

Ser det samme her. Vet ikke engang hvor jeg skal begynne. Akkurat nå, for eksempel, skjer det ingenting når jeg høyreklikker på ikonet i systray (skulle jo dukket opp en meny), og jeg får ingenting listet opp under Europe K-Z og Oceania. Da jeg fikk startet en tilfeldig stasjon og trykket på stopp, ble plutselig "Presets" erstattet med "Recording" i menyen.

 

Jeg får nå plutselig opp menyen ved å høyreklikke på systray-ikonet, men nå er BÅDE Europe A-J og Europe K-Z borte. Andre gangen jeg forsøker å navigere inn forsvant "by Region" helt. Og nå tredje gang jeg høyreklikker på systray-ikonet er "Presets" borte der også, så nå får jeg ikke startet noe som helst. Trykket på Recording, selv om jeg ikke spiller noe. DA kom Presets tilbake i menyen i programmet - men Europe K-Z og Oceania er like tomme - og nå kan jeg igjen ikke høyreklikke på ikonet i systray.

 

Velger en stasjon, spillingen setter i gang, men nok en gang blir "Presets" erstattet med "Recording".

 

Jeg er virkelig imponert. "Stable release". Right.

 

*uninstall*

Endret av KAS
Lenke til kommentar
Denne versjonen er full av bugs :roll:

 

Ser det samme her. Vet ikke engang hvor jeg skal begynne. Akkurat nå, for eksempel, skjer det ingenting når jeg høyreklikker på ikonet i systray (skulle jo dukket opp en meny), og jeg får ingenting listet opp under Europe K-Z og Oceania. Da jeg fikk startet en tilfeldig stasjon og trykket på stopp, ble plutselig "Presets" erstattet med "Recording" i menyen.

 

Jeg får nå plutselig opp menyen ved å høyreklikke på systray-ikonet, men nå er BÅDE Europe A-J og Europe K-Z borte. Andre gangen jeg forsøker å navigere inn forsvant "by Region" helt. Og nå tredje gang jeg høyreklikker på systray-ikonet er "Presets" borte der også, så nå får jeg ikke startet noe som helst. Trykket på Recording, selv om jeg ikke spiller noe. DA kom Presets tilbake i menyen i programmet - men Europe K-Z og Oceania er like tomme - og nå kan jeg igjen ikke høyreklikke på ikonet i systray.

 

Velger en stasjon, spillingen setter i gang, men nok en gang blir "Presets" erstattet med "Recording".

 

Jeg er virkelig imponert. "Stable release". Right.

 

*uninstall*

samme problemene som jeg har :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...