Gå til innhold

Nokias 8800 får 112 diamanter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Egentlig hva er vits med og kjøpe en nokia 8800?. Det er bedre og kjøpe den Lambroghini telefonen fra Samsung eller noe som har windows mobile 6.1 og 2,8 trykkskjerm og en stor å fin Lambroghini logo.

 

Tja, hvis man skal ha en telefon kun for å ringe med, trenger man vel strengt tatt ikke mer? Og hvis man skal brife om hvor mye penger man har, så kjøper man denne versjonen. Dette er faktisk et konsept jeg har full forståelse for, men personlig ville jeg aldri ha kjøpt noe slikt.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Har denne selv., absolutt ikke noe å skryte av. Tlf er lekker å se på, luksus tlf til de grader, men mye feil med den. Altfor mye feil.

Hvordan feil?

 

 

 

 

*********************

Nei høytalern skurrer veldig, den slår seg av og på, skjermen er noen ganger helt svart selv om noen ringer, den går i lydløs av seg selv selv om jeg ikke snur den opp ned. Den bryter ofte av under samtaler, og for ikke å glemme, den er vanskelig å ringe ut med, feil ved tilkobling får jeg annenhver gang jeg prøver å ringe ut. I tillegg så mister den dekning hele tiden!!

Har allerede hatt den inn på reparasjon en gang, kjedelig altså , og feilene ble verre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...