Gå til innhold

Test: Creative Zen Stone med høyttaler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte denne selv fordi jeg ville ha en liten spiller som kunne ligge i lomma hele tiden i steden for iPod som jeg tar med meg på reiser. Allerede første dagen fikk jeg bruk for den da vi satt i hagen og grillet uten musikk. Lyden som kom fra høytaleren var så kraftig at jeg trengte bare halvt volum for at det skulle være høyt nok. Lyden på maks volum er også helt fin, det er jo unødvenig å en gang sammenligne med en vanlig høyttaler fordi denne er jo så liten, men hvor ofte går du med høyttalere i lommen liksom.

Kjempe fornøyd med denne spilleren. :O)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Jeg kjøpte denne selv fordi jeg ville ha en liten spiller som kunne ligge i lomma hele tiden i steden for iPod som jeg tar med meg på reiser. Allerede første dagen fikk jeg bruk for den da vi satt i hagen og grillet uten musikk. Lyden som kom fra høytaleren var så kraftig at jeg trengte bare halvt volum for at det skulle være høyt nok. Lyden på maks volum er også helt fin, det er jo unødvenig å en gang sammenligne med en vanlig høyttaler fordi denne er jo så liten, men hvor ofte går du med høyttalere i lommen liksom.

Kjempe fornøyd med denne spilleren. :O)

 

enig der, men den har mangler også. skrev anmeldelse av spilleren (stone plus speaker) for anythingbutipod.com... høyttaleren er mer enn god nok til å brukes, og for eks lydbøker og radioprogrammer er den fin. teste den i bråkete miljøer og den klarte absolutt å spille høyt nok til at det merkes.

det er dessuten flere forskjeller med de nye modellene, deriblandt dobbel batteritid som følge av bedre plass til størrre batteri. stone plus er dessuten raskere i menyene, og det inkluderte utstyret er forbedret

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Grunnen til høyttaler er selvfølgelig pga du kan bruke Stone som diktafon! Vanligvis når du bruker diktafon delen bruker du ikke headsettet.

Alle diktafoner har playback, og det er stress å grave etter headsett når du vil høre det du har sakt, eller vil at andre skal også høre på.

 

At ikke andmelder var klar over dette.... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Huff. Ser for meg fjortisser med slike spillere bak i bussen med musikken i de små høyttalerne på full guffe for å vise alle venninnene sine hvilke låter som er kule for tiden. Til bruk på stranden, ved grilling eller andre koselige aktiviteter kan jo det være en grei sak å ha, istedenfor et svært beist av et annlegg.

Lenke til kommentar

De har allerede satt i gang med det, riktig nok med PortaPro (passivt) og mobiler (aktivt). Tror neppe det blir stort verre. :)

 

Kjekk sak, i hvertfall. Er da noen situasjoner hvor det er gøy å spille litt lyd fra mobilen, men har ikke så veldig mye musikk på mobilen i forhold, så.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...