Gå til innhold

Verdens dyreste E90


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde han heller brukt tid på å utsmykke en klokke eller noe, så hadde det vært flere mulige kjøpere.

 

Jeg ville aldri brukt nesten en helv million på en mobil. Mobiler blir utdatert. Klokker gjør ikke. (Med mindre det er snakk om Casio-klokke fra 1983)

Lenke til kommentar
Hadde han heller brukt tid på å utsmykke en klokke eller noe, så hadde det vært flere mulige kjøpere.

 

Jeg ville aldri brukt nesten en helv million på en mobil. Mobiler blir utdatert. Klokker gjør ikke. (Med mindre det er snakk om Casio-klokke fra 1983)

 

Hva er galt med Casio fra 1983? Syns du bør begrunne dine håpløse hentydninger ;)

Lenke til kommentar
Hadde han heller brukt tid på å utsmykke en klokke eller noe, så hadde det vært flere mulige kjøpere.

 

Jeg ville aldri brukt nesten en helv million på en mobil. Mobiler blir utdatert. Klokker gjør ikke. (Med mindre det er snakk om Casio-klokke fra 1983)

 

Hva er galt med Casio fra 1983? Syns du bør begrunne dine håpløse hentydninger ;)

 

 

Heheh.. Det var ett eksempel ;) Hvem lager vel en gammel Casio dataklokke om til 500.000,- bling bling?

 

(Noe sier meg at dette kommer til å slå tilbake på meg neste uke, når urmaker Johannesen lanserer en slik klokke)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...