Gå til innhold

Få gratis ringetoner og bakgrunnsbilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På eldre mobiler var det ikke mulig å ta bilder med mobilen eller å koble til PC-en og overføre filer. Tror mange har dratt med seg vanene med å laste ned ting fra internett, siden de ikke vet om funksjonene som kan benyttes.

Denne artikkelen og noen tidligere har muligens klargjort litt for at dette ikke lenger er nødvendig.

 

Og hva skal disse selskapene finne på når ingen benytter tjenestene deres lenger? Vel, det er deres problem. :)

Lenke til kommentar
Så en reklame på voice i går. Lettkledde damer "som gjør alt", eller noe i den duren. 30 kr pr melding, 4 ganger i uka!

 

Rask hoderegning gir en månedlig sum på hele 480 kr!

Mye penger som kan gå bort på tull. Vanligvis skriver produsentene med liten en tekst som man nesten må sitte oppi tv'en for å se hvordan man skal stoppe disse tjenestene.

 

Det er heller ikke vanlig at folk i reklamen sier hvordan man skal stanse tjenesten om man er lei av "lettkledde damer som gjør alt". :)

Endret av kornelen
Lenke til kommentar
La ikke ringetonehaiene loppe deg for noe du kan få helt gratis.

 

Les mer

 

Kan dere forklare meg hvordan det blir helt gratis å skaffe ringetoner når man må betale 5-10 kroner pr sang man laster ned (lovlig)?

 

Siden vi først skal kverulere, skal jeg gi deg svaret:

 

1) Det finnes utallige gratis sanger og lyder på internett du kan laste ned LOVLIG. Dette finnes blant annet på NRK Urørt, Mp3.com, Wikipedia, på artistens space osv osv. Benytt deg av Google!

 

2) Du kan spille inn egne lyder og mikse egen musikk på PC-en. Det finnes mange gode gratisprogrammer her også. Igjen; bruk google.

 

3) Du kan ha liggende sanger du allerede har kjøpt til annet bruk. Du må ikke kjøpe disse på nytt for å benytte dem som ringetone, altså får de et utvidet bruk og du har fått gratis ringetone.

Lenke til kommentar
La ikke ringetonehaiene loppe deg for noe du kan få helt gratis.

 

Les mer

 

Kan dere forklare meg hvordan det blir helt gratis å skaffe ringetoner når man må betale 5-10 kroner pr sang man laster ned (lovlig)?

 

Siden vi først skal kverulere, skal jeg gi deg svaret:

 

1) Det finnes utallige gratis sanger og lyder på internett du kan laste ned LOVLIG. Dette finnes blant annet på NRK Urørt, Mp3.com, Wikipedia, på artistens space osv osv. Benytt deg av Google!

 

2) Du kan spille inn egne lyder og mikse egen musikk på PC-en. Det finnes mange gode gratisprogrammer her også. Igjen; bruk google.

 

3) Du kan ha liggende sanger du allerede har kjøpt til annet bruk. Du må ikke kjøpe disse på nytt for å benytte dem som ringetone, altså får de et utvidet bruk og du har fått gratis ringetone.

 

Følte jeg bare måtte kommentere det i og med at det var Metallica som stod oppført som illustrasjonsbilde i artikkelen. De har hele tiden vært imot å gi bort gratis musikk på nettet. Men du har helt rett, muligheten for å finne gratis musikk er absolutt til stede og jeg var egentlig også klar over dette.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...