Gå til innhold

Kulturo: Klassikeren: Dream Theater - Images and Words


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veldig ueinig i det som står i konklusjonen om at DT har tapt seg. Heller tvert imot vil eg seie. Synest nivået har holdt seg høgt heile vegen, og både Octavarium og Systematic Chaos er fantastiske plater i mine auge. Octavarium-låta sjølv er kanskje noko av det beste DT ha gjort nokon sinne.

 

My few cents :)

Helt enig med deg der. Selve Octavarium albumet er ikke helt på høyde med Scenes From A Memory, Images & Words og Systematic Chaos (som er mine favoritter) syns eg, men sangen Octavarium er genial. Beste liveopplevelsen min ever var når den ble spilt i Spectrum. :love:

 

Kan ikke si at DT har tapt seg. De fortsetter med sine unike sanger og spillestil som de alltid har gjort. Greit nok at musikken kan være ganske forskjellig fra album til album, men man hører med en gang om det er en DTsang. At musikken deres er så variert gjør at jeg aldri går lei av å høre på de.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Veldig ueinig i det som står i konklusjonen om at DT har tapt seg. Heller tvert imot vil eg seie. Synest nivået har holdt seg høgt heile vegen, og både Octavarium og Systematic Chaos er fantastiske plater i mine auge. Octavarium-låta sjølv er kanskje noko av det beste DT ha gjort nokon sinne.

 

My few cents :)

 

Jeg er helt enig. Å si at DT har tapt seg er rett og slett tåpelig. Alle band utvikler seg, og for Dream Theater er det virkelig ingenting negativt der - over hodet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...