Gå til innhold

10 nye videokameraer fra Sony


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nytt år, nye muligheter, nye kameraer. Her er en liten gjennomgang av hva Sony kan by på dette året. Bla. en oppgradering av HC7...
Hvorfor sier VG Nett at det kom 17 nye Sony-kameraer i går?

Det tør jeg ikke svare på. Det var ti kameraer på spesifikasjonslista jeg fikk, mens det var 18 i prislista jeg har fått nå i etterkant. Det kan se ut som de 8 ekstra i prislista er de som finnes på de ameraikanske websidene, selv om de har Europeisk modelnummer... Jeg skal undersøke saken.

 

SR12 har veil. pris på 13'990 NOK.

Som sagt har jeg fått prisliste nå, så oppdatert artikkel kommer i løpet av kvelden.

 

Har forresten fått SR12 nå, så det vil komme en test ganske fort. Si ifra hvis dere finner noen tester andre steder, så kan vi se hvem som er først i verden. Tihi :)

Endret av Kenneth Dammyr
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Skulle akkurat til å bestille SR8, men nå må jeg tenke meg om to ganger.

 

Siden du allerede har fått et testeksemplar av SR12, må det jo være rett rundt hjørnet? Vet du når ETA er for oss dødelige?

Endret av Fro
Lenke til kommentar
Har forresten fått SR12 nå, så det vil komme en test ganske fort. Si ifra hvis dere finner noen tester andre steder, så kan vi se hvem som er først i verden. Tihi :)

 

 

Hvor blir det av testen til SR12? Mulig dere kan bli først i verden enda men nå er det jo snart gått 3 uker?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...