Gå til innhold

PS3 fra usa


phunkie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg skal til usa om ikke så lenge. Jeg vurderer sterkt å kjøpe med meg en ps3 derfra. Det er jo latterlig billig. Jeg lurer da på om det er noe ulemper med dette, utenom stømforsyningen. :)

 

 

Er ikke noe ulemper med Strømforsyningen, trenger bare en annen strømkabel som er null problem å få tak i :)

 

Ellers så er det vel at du ikke kan spille DVD/Blu-ray som er kjøpt i Norge etc ( Sone 2 ). Kan bare spille av den sonen som er i USA :)

 

Importerte min fra Canada, strålende fornøyd. :)

Endret av Oakis
Lenke til kommentar
Hei. Jeg skal til usa om ikke så lenge. Jeg vurderer sterkt å kjøpe med meg en ps3 derfra. Det er jo latterlig billig. Jeg lurer da på om det er noe ulemper med dette, utenom stømforsyningen. :)

 

 

Er ikke noe ulemper med Strømforsyningen, trenger bare en annen strømkabel som er null problem å få tak i :)

 

Ellers så er det vel at du ikke kan spille DVD/Blu-ray som er kjøpt i Norge etc ( Sone 2 ). Kan bare spille av den sonen som er i USA :)

 

Importerte min fra Canada, strålende fornøyd. :)

Om jeg skal se på DVD, kan jeg alltid bruke DVD spilleren min! hehe Stemmer det at ps3 spillene er sonefri?

Lenke til kommentar
Hei. Jeg skal til usa om ikke så lenge. Jeg vurderer sterkt å kjøpe med meg en ps3 derfra. Det er jo latterlig billig. Jeg lurer da på om det er noe ulemper med dette, utenom stømforsyningen. :)

 

 

Er ikke noe ulemper med Strømforsyningen, trenger bare en annen strømkabel som er null problem å få tak i :)

 

Ellers så er det vel at du ikke kan spille DVD/Blu-ray som er kjøpt i Norge etc ( Sone 2 ). Kan bare spille av den sonen som er i USA :)

 

Importerte min fra Canada, strålende fornøyd. :)

Om jeg skal se på DVD, kan jeg alltid bruke DVD spilleren min! hehe Stemmer det at ps3 spillene er sonefri?

 

 

PS3-spillene er Sonefrie ja, bare husk å kjøpe med US språk :p

Endret av Oakis
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

En ting til som kan være verdt å tenke på er reklamasjon/garanti. Skulle en importert maskin fra usa ryke, sitter man med så og si ingen retter, og få den reparert kan fort bli dyrt. I norge derimot har vi 5 års reklamasjon. Nå virker ps3 som en svært solid maskin, men 100% sikker blir man jo aldri...

Lenke til kommentar
Hei. Jeg skal til usa om ikke så lenge. Jeg vurderer sterkt å kjøpe med meg en ps3 derfra. Det er jo latterlig billig. Jeg lurer da på om det er noe ulemper med dette, utenom stømforsyningen. :)

 

 

Er ikke noe ulemper med Strømforsyningen, trenger bare en annen strømkabel som er null problem å få tak i :)

 

Ellers så er det vel at du ikke kan spille DVD/Blu-ray som er kjøpt i Norge etc ( Sone 2 ). Kan bare spille av den sonen som er i USA :)

 

Importerte min fra Canada, strålende fornøyd. :)

Om jeg skal se på DVD, kan jeg alltid bruke DVD spilleren min! hehe Stemmer det at ps3 spillene er sonefri?

 

 

PS3-spillene er Sonefrie ja, bare husk å kjøpe med US språk :p

Haha, jeg skal huske å kjøpe us språk. Takk for kjappe svar, Oakis! Ang. den strømkabelen, kjøpte du den på nett? Har du url? :thumbup:

Lenke til kommentar
Haha, jeg skal huske å kjøpe us språk. Takk for kjappe svar, Oakis! Ang. den strømkabelen, kjøpte du den på nett? Har du url? :thumbup:

 

 

Selv bruker jeg en helt vanlig strømkabel som følger med strømforsyningen til PC :)

 

Bruk det du, om du ikke har, så selger de vel det på Komplett etc for en liten slant penger :D

hhaha Det var ikke verre enn det altså.. Jeg tok et søk på ebay for å se hvordan prisene var. Da fikk jeg opp tre kategorier. MPN: PS3, PS3 60GB og 98000. Hva er det fornoe? Og hva står MPN for? :hmm:

Lenke til kommentar

Hvis du får tak i en ps3 fra usa som spiller ps2-spill (60GB versjonen), så husk at den ikke vil kunne spille europeiske ps2-spill.

Når det gjelder garanti så er den vel såpass mye billigere der borte at du neste har råd til å kjøpe en ny hvis den første skulle gå i stykker for samme pris som en koster i Norge?

Lenke til kommentar
Hvis du får tak i en ps3 fra usa som spiller ps2-spill (60GB versjonen), så husk at den ikke vil kunne spille europeiske ps2-spill.

Når det gjelder garanti så er den vel såpass mye billigere der borte at du neste har råd til å kjøpe en ny hvis den første skulle gå i stykker for samme pris som en koster i Norge?

Garanti spiller ikke så stor rolle egentlig.. :) den er jo så billig over der.

Lenke til kommentar

det er som sagt dvd, Blu-ray og ps2/1 spill som er sonelåste i ps3.

og når brukte 60gb ps3 går på ebay for rundt 1500 spenn og nye 40gb koster rett over 2k (ifølge wallmart) ville ikke jeg heller brydd meg så mye med garanti. dessuten kan du alltids bruke garantien mot sony direkte.. kanskje sony norge fikser/tar imot den også, men regn med lang ventetid, da den helt sikkert må "over fjorden" for å bli fikset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...