Gå til innhold

Kulturo: Ukens kinopremierer uke 48


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JEG vill SE den nye Resident EVIL!!men ingen kinoer her i nord-trøndelag som viser den =(hva slags norges premiere er d da?

Sånn det er med ca hver bidige film. Det er alltid en haug - flertallet - med kinoer som ikke får den satt opp fra dag 1 siden man har et begrenset antall filmruller (heia digital distribusjon) og da får selvsagt storbyene førstepri. Men på en såpass stor film som Resident Evil skulle man tro at det burde være en kino i nord-trøndelag som viser den allerede fra første dag. Jaja, den kommer nok etterhvert.

Lenke til kommentar
JEG vill SE den nye Resident EVIL!!men ingen kinoer her i nord-trøndelag som viser den =(hva slags norges premiere er d da?

Sånn det er med ca hver bidige film. Det er alltid en haug - flertallet - med kinoer som ikke får den satt opp fra dag 1 siden man har et begrenset antall filmruller (heia digital distribusjon) og da får selvsagt storbyene førstepri. Men på en såpass stor film som Resident Evil skulle man tro at det burde være en kino i nord-trøndelag som viser den allerede fra første dag. Jaja, den kommer nok etterhvert.

nåå er ikke sikkert den dukker opp på kino nei, har ennda ikke sett noe til filmen switch ;P tenkte å se den forige helg (tor - søn) men da gikk den faktisk ikke :S

Lenke til kommentar

Klart, små kinoer får ikke alle filmer som slippes. Så det er mulig den ikke kommer i det store og hele mange plasser. Men da må man nesten bare sjekke med sin lokale kino.

Premierene vi nevner vil vel i all hovedsak gjelde de største byene i forhold til hvem som har komplett program. Se f.eks på 2. juledagsslippet som er på 11 filmer. Da bør det være en stor by for at de skal klare å trekke folk til alle filmene.

Lenke til kommentar

ja d er sant, men trodde filmer som switch og resident evil kunne sendes i byer med 20 tusen innbyggere + - også... skal vedde for at de sender den på toten :p og ikke her :p hehe...

de har ennda ikke starta å sende resident evil... først måtte vente måneder før den kommer til norge også greier ingen kinoer å vise den... må helt til trondheim tenker jeg meg... det vill si kinoen koster 500 spenn (400 kroner i reise) det gjør meg sur... jeg vill se denne!

og ikke rart folk har lasta den ned!

 

de sender heller ikke switch eller american gangster...

forbanna skit... jeg blir iritert :@

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...