Gå til innhold

Klokkeprodusent lager mobiltelefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er litt mer omvendt enn at f.eks Sony-ericsson lager en klokke med litt funksjoner, (noe de har gjort) slik at den fungerer sammen med mobilen. Det kan jo bli spennende å se hva det blir ut av ryktet. :)

Håper ikke prisen blir alt for mye Tag Heuer.

Hadde vært morsomt om Tissot hadde puttet litt funksjoner fra sine touch-klokker inn i en mobil.

Lenke til kommentar

Hehe. En Tag Heuer mobilklokke med Tissot Touch-funksjoner hadde hatt mer spennende funksjoner enn en vanlig mobiltelefon :p Hehe. Kompass er jo en genial funksjon disse klokkene har (ikke GPS!). Men Tag Heuer har vel ikke så mange avanserte klokker? De har vel mest vanlige analoge, og kronograf?

 

Jeg synes Breitling kunne ha laget mobilklokker også. Det hadde vært topp. Lommeboken min hadde nok dessverre vært svært uenig med meg :p

Lenke til kommentar

Hvor mange klokker vet du om som har tastatur, inngang for datakabel, hodetlf, og minnekortplass og i tillegg er vanntette ned til 100m?

Klokker er jo stort sett hermetisk lukket... en mobiltlf ville bli veldig dyr dersom den skulle være vanntett, og støtsikker, samtidig som den skulle a alle de funksjoner dagens forbrukere forventer/krever!

Lenke til kommentar

kunne sikkert fått det til, men da måtte den brukt induksjon for lading og datakabel, og en måtte sendt den inn for å få byttet batteri, ala iphone...

 

utover det er det bare snakk om å få på plass membraner og pakninger på rette stedene. men om den skal holde helt til 100 (en dukkert under vann er en annen sak) så måtte nok hele konstruksjonen blitt kraftig forsterket angående trykk osv. tror den hadde fått en viss størrelse ;)

Lenke til kommentar

hmm, kom til å tenke på min gamle M35, den hadde pakning rundt batterilokket.

testet aldri hvor mye den tålte da, uten om gang hvor jeg dundret den i veggen i ett anfall av sinne...

 

utenom nokia sine to så er det vel ingen mobiler på markedet i dag som virkelig tåler bruk?

 

hmm, lurer på om ice kommer med noen. leste noe om at dem hadde mobiler på vei. med det har dem lovet siden starten så...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...