Gå til innhold

Demo av Building & Co (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg klarer ikke å få til å bygge noe. Planlegger alt, men så skjer det ikke noe mer. Er vel mest sannsynlig fordi jeg ikke klarer å ansette folk. Går inn der man skal ansette folk, og så står det at man bare kan dra de man vil og slippe de i en arbeidsgruppe. Jeg kan dra de, men når jeg skal slippe de i en gruppe, havner de ikke der. Noen som vet hva jeg gjør feil? Eller er det en bug?

 

Edit: Klarte å ansette folk nå. Måtte visst bygge et sånn bygg. Men etter at jeg har gravd ut kjelleren kan jeg ikke gjøre noenting. Pila viser at jeg må skaffe dampveivals, og jeg får tak i det. Men er akkurat som om de ikke kommer ned i kjelleren for å jevne ut. Noen som vet hva jeg må gjøre?

Endret av Stormoen
Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å starte spillet i hele tatt. Det blir svart, så kommer det windows error. Noen andre med ati kort som har problemer med dette spillet?? Jeg har ett ati mobility radeon kort i en litt eldre toshiba laptop. Jeg sjekket forøvrig forumet til spillet men det var på fransk og det skjønner jeg ikke ett eneste ord av.

Lenke til kommentar
treg grafikkmotor?

Det var da den som var grei.

Lenge siden jeg kunne spille et spill på max grafikk uten hakking på denne PC-en..

 

Spillet er også greit det, men at det krasjer hele tiden plager veldig.

 

Virker som den varierer veldig hos folk da :) 6000+ @ 6500, 4gb ram og 8800 Ultra kort og jeg kan merke slowdowns til tider ;) Crashing fant _jeg_ ut i hvertfall kom av at jeg ikke hadde på vertical sync, noe som har vært problemer med betadriverne til nvidia på en stund. Etter jeg fikset det var det gull og grønne skoger når det kom til CtD :)

Lenke til kommentar

Håper virkelig at dette kan bli bra til slutt, det har helt klart tankegodset som skal til..

 

Bare så synd man ikke kan bygge hus med "hydro" metoden, tanken til Hydro er at hvis et bygg tar 13000 arbeidstimer, kan man leie inn 13000 mennesker, så er det ferdig på en time. og nei, det funker ikke i virkeligheten heller :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...