Gå til innhold

Ingen grunn til GTA-panikk (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er jo klart en fordel at de gjør ferdig spillet før det kommer ut, men å luke ut absolutt alle bugs vil ta extremt lang tid for så få personer, derfor er det kanskje like greit å finne en mellomting mellom feilfritt og lanseringsdato.

 

det er jo bortimot ingen spill i dag som ikke har bugs når de kommer ut, det som teller er hvor store disse er og hvor raske produsentene er til å lage patches.

 

nå husker jeg ikke hvilket spill det er jeg tenker på, men for et år eller to sia så kom det ut et spill som fikk en patch på over 100mb samme dag som det ble releasa.

 

de kan spare mange mnder med testing ved å la sluttbrukeren luke ut småfeila som kanskje dukker opp hos 1 promille av alle som kjøper det

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...