Gå til innhold

Kulturo: Kent - Tillbaka Till Samtiden


Pysj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg overraskes stadig av at anmeldere drar fra V&A som et av Kents bedre album. Personlig heller jeg mer mot Du & Jag, Döden som Kents sterkeste, tett fulgt av Isola og Hagnesta Hill, mens V&A havner nederst på lista. Alt for "mainstream" sound og for stort fokus på radiovennelige singler for min del og de fleste låtene blir bare irriterende i lengden.

Lenke til kommentar
Jeg overraskes stadig av at anmeldere drar fra V&A som et av Kents bedre album. Personlig heller jeg mer mot Du & Jag, Döden som Kents sterkeste, tett fulgt av Isola og Hagnesta Hill, mens V&A havner nederst på lista. Alt for "mainstream" sound og for stort fokus på radiovennelige singler for min del og de fleste låtene blir bare irriterende i lengden.

Støttes. Utrolig mange - anmeldere eller ei - som ikke har fått de med seg før de virkelig slo igjennom i Norge med V&A. Hagnesta Hill og Isola ligger tre hakk over resten av Kent-albumene, mens resten holder ganske lik kvalitet, og har alle som en vært nedturer for mine ører når de har kommet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...