Gå til innhold

Beskytt skjermen din!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker alltid skjermbeskytter.

Kjøpte crystalcase til min k800, og fikk erfare at selv med den måtte jeg ha skjermfilm.

De beste filmene er det Skalshop som har. Tykke, med veldig god påsetningsevne. Kjøpte for en tid tilbake noe fra en på qxl. De var så tynne, at jeg brukte alle tre før jeg hadde fått en som var akseptabel.. Selv den var ikke uten bobler. Skalshop sine er lettere å legge på, følger med rengjøringsklut og bobler ikke. Anbefales.

Lenke til kommentar
jeg har ennda ikke sjønt hvordan folk får riper i skjermene sine, har aldri hatt det problemet på en eneste telefon jeg noen gang har hatt :p

9430295[/snapback]

hehe..

Jeg jobber på verksted, så muligheten er alltid tilstede.

Når det skal sies. P1i er my bedre på dette området.

Skjermen ligger såpass langt ned at den ikke vil bli skadet ved normalt bruk. Så på den har man ikke strengt tatt trengt det. Men. Så skal man jo bruke penna på touchscreen. Bli fort riper. Da er det ikke så dumt å ha beskyttelsesfilm.

Lenke til kommentar

Hei knudar!

 

Eg bruker fremdeles ein skjermfilm kjøpt fra qxl.no,dei er tynne men,har ikkje merket noko "problem" med dei.Einaste må eventuelt være at eg kom borti med ein pusseklut på siden som ligger ned på mobilskjermen og da blei bildet litt uklart.Så eg kjøpte meg ein ny.Eg bruker også mobilrens til å vaske vekk bakterier med gjevne mellomrom, i tillegg til eit CrystalCase og av og til silikonskin som eg har liggande.Eg har ei mobilveske som ser ut som ein sko og er i "skinn" og er festa med ein karabinkrok til buksene eg bruker.Bruker alt til min Sony Ericsson K800iv.Greit å ta sine forholdsregler.Slik at mobilen får "utvidet" levetid/ser finare ut.T.d om ein skulle velge å selge den ;)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 10 måneder senere...
  • 10 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...