Gå til innhold

Spill iPhone-spill på N95


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var vel egentlig ingen bombe da det dreier seg om standard ajax applikasjoner (i hvertfall slik jeg har fortstått det). Uansett er det jo kult å få poengtert skikkelig at det ikke er noe spesielt med safari-nettleseren, som har blitt hypet oppp i skyene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
IPhone har ingen spillstøtte og den har ingen spill.

:hmm: Litt merkelig da dette er fra testen av iPhone. Hvor finner dere da iPhone-spillene?

 

 

Vet dette handler om programmene, stusset litt på overskriften bare. :)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
IPhone har ingen spillstøtte og den har ingen spill.

:hmm: Litt merkelig da dette er fra testen av iPhone. Hvor finner dere da iPhone-spillene?

 

 

Vet dette handler om programmene, stusset litt på overskriften bare. :)

9042062[/snapback]

Jeg undrer på det samme. Hvilke spill fra iPhone?

Vil man ha spill, så er det jo nesten ingen hindring, når en først har series 60.

Lenke til kommentar
Du trenger ikke iPhone for å kjøre iPhone-programmer - Du kan bruke en hvilken som helst Series 60-mobil.

 

Les mer

 

ooh! I feel EVER so lucky!! da kommer jeg garantert til å bare bruke de programmene og spillene, vekk med nes, snes, gb, sega emulatorene, vekk med wolf3d og monkey island, her skal det brukes iphone spill........ er dette EGENTLIG nyheter man bør sette på trykk? er dere klar over at jeg kan spille sony ericsson jar spill på min N95 også? eller fra andre produsenter, likevel er ikke dette kommet på trykk... hmmm, rart

 

iChess er vel VIRKELIG IKKE det beste sjakk simulatoren der ute heller... igjenn får iPhone publisitet av ingenting.... fantastisk

Endret av Go1den3ye
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...