Gå til innhold

Foxconn på plass i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bra tiltak, dette er noe jeg har ventet lenge på!  :thumbup:

 

Nå mangler jeg bare minne (RAM) fra Mushkin på ønskelista over det som mangler i Norge.

8373008[/snapback]

 

Hørt mye om de, sikkert bra. De ser tøffe ut i allefall! Jeg synes Foxxconn har bra produkter, i allefall av hva du kan lese på nett. Men jeg savna 680i korta deres. Er jo eVGA, XFX og Foxconn som er Nvidia sine gode venner, eller?

Lenke til kommentar
hvorfor akkuratt nå, men ikke før?

8372776[/snapback]

Fordi vi er 4 og en halv million mennesker... og det er ikke akurat verdens største marked

8372852[/snapback]

javel? så de andre aktørene som kom før tok den risikoen da de kom til norge?

8372874[/snapback]

Generelt sett kan man si at det blir tyngre og tyngre å komme inn i et mer og mer etablert marked. Vil egentlig si at Foxconn nå må ta en større risiko enn alle som finnes der fra før.

Lenke til kommentar

Du er inne på noe viktig der, ArcticOC =)

 

Kunne egentlig gådt tenke meg flere navn når det gjelder minne på Norsk marked. Synd at f.eks. G-Skill, Cellshock og Team er ikke på plass....

8373119[/snapback]

[/quot

 

Enig med du :thumbup:

 

Produsentene du nevner er kjente navn blant de av oss som liker å "tyne" litt ut av pcene våre.Det store flertall er nok folk som enten kjøper ferdigbygd,eller kjøper billigst mulig,eller "skal" ha Corsair eller Kingston.Kan være tøft for en produsent å komme seg inn i et innkjørt marked.

Endret av lucky666
Lenke til kommentar
hvorfor akkuratt nå, men ikke før?

8372776[/snapback]

Fordi vi er 4 og en halv million mennesker... og det er ikke akurat verdens største marked

8372852[/snapback]

javel? så de andre aktørene som kom før tok den risikoen da de kom til norge?

8372874[/snapback]

Generelt sett kan man si at det blir tyngre og tyngre å komme inn i et mer og mer etablert marked. Vil egentlig si at Foxconn nå må ta en større risiko enn alle som finnes der fra før.

8373118[/snapback]

joda, men det jeg hintet var at befolkningen spiller vel ingen rolle?

at Foxconn etaberer seg nå ser jeg det som ikke et risiko, men treig entre.

fikk fornøyd svar fra geekay :D

Lenke til kommentar

Du er inne på noe viktig der, ArcticOC =)

 

Kunne egentlig gådt tenke meg flere navn når det gjelder minne på Norsk marked. Synd at f.eks. G-Skill, Cellshock og Team er ikke på plass....

8373119[/snapback]

 

Enig med du :thumbup:

 

Produsentene du nevner er kjente navn blant de av oss som liker å "tyne" litt ut av pcene våre.Det store flertall er nok folk som enten kjøper ferdigbygd,eller kjøper billigst mulig,eller "skal" ha Corsair eller Kingston.Kan være tøft for en produsent å komme seg inn i et innkjørt marked.

8373196[/snapback]

Akkurat det at G.Skill ikke har kommet på det norske markedet enda synes jeg er litt pussig. De har vel grodd seg relativt store i mange andre deler av verden og er annerkjent som en god produsent. Netshops OCZ-statsing gikk da meget bra, så det er domt at ingen andre tør å satse litt.

 

Men flott at Netshop tar Foxconn inn i varmen. Gode produkter med gode priser.

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar

Patriot finnes på lager i norge hos et firma som heter EET Norge a/s

 

22 91 95 00

 

 

enig der, savner patroit også på minnefronten.

lurer fortsatt på hvorfor det er så mange minneprodusenter?

hehe, tenk om alle minne produsentene ble styrt av et dummy bedrift som kalles the mother company Samsung?

8373708[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...