Gå til innhold

TEST: NZXT Zero


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Hvis man ser bort fra alle vifteplassene ligner det ganske mye på Thermaltake Shark sett fra siden (med sidedøra av). Positivt. Selv om det var interessant, er ikke dette et kabinett som jeg kommer til å kjøpe. Muligens noe for folk med SLI-oppsett og som trenger ekstra god kjøling?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

De som klokker på luft tar vel ofte ut alle delene fra kabinettet, slenger på et bort, plasserer vifter på strategiske plasser, og klokker i vei. For mer 24/7-klokker, er vel kanskje dette en mulighet, ja.

Personlig ville jeg heller gått for et stacker 830 istedet for dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
hvliken vei blåser alle viftene? vil tro at det vil være bra å sette alle i døra til å blåse inn og alle andre inkludert topp og front til å suge ut...?

8370216[/snapback]

De i døra blåser nok inn ja. Eneste jeg er i tvil på er den vifta i fronten. Montro om ikke den også blåser inn.

Lenke til kommentar
hvliken vei blåser alle viftene? vil tro at det vil være bra å sette alle i døra til å blåse inn og alle andre inkludert topp og front til å suge ut...?

8370216[/snapback]

De i døra blåser nok inn ja. Eneste jeg er i tvil på er den vifta i fronten. Montro om ikke den også blåser inn.

8370628[/snapback]

 

Stemmer bra det dere sier. Den i front og de på siden suger inn, de to bak og den 80 mm på toppen blåser ut.

 

Har 3 disker, 2 sata og en ide, og det eneste som er å utsette er hvis man ikke har vinkla kabler. Blir relativt trangt. Ikke noe stort problem, men.. Ellers så er det et knallkabinett, mye penere når den først er rigga opp enn det det ser ut som på bildene. Jeg er hvertfall storfornøyd.

Endret av andyn
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...