Gå til innhold

PS3 oppdateres før lansering (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trodde jeg var mer eller mindre immun mot reklame, men jeg har nå sett og lest så mye om PS3 at jeg snart bare må ha en sånn en ;)

Hadde mest lyst på Wii før jul, men med mulighetene PS3 har idag og sansynligvis kommer til å få så er til og med samboeren med på et kjøp. PS3 + USB HD så har jeg dekket mitt medialinkbehov. Direkte støtte for H.264 codec og Blu-ray er jo alene verdt 6k, i tillegg kan man jaggu spill på'n. :)

Lenke til kommentar
Håper de legger inn støtte for nedskalering av BR filmer til 720p. :yes:

8197486[/snapback]

Jeg har en DVD spiller som oppskalerer til henholdsvis 720p eller 1080i. Det er marginalt bedre å se på film i 1080i, men 720p visstnok skal være best på tyspisk sportssendinger. PS3 klarer vel 1080i så filmopplevelsen burde vært ivaretatt.

Uansett så sitter PS3 på nok hw til at nedskaleringen burde gå rimerlig greit.

Lenke til kommentar
Håper de legger inn støtte for nedskalering av BR filmer til 720p. :yes:

8197486[/snapback]

Jeg har en DVD spiller som oppskalerer til henholdsvis 720p eller 1080i. Det er marginalt bedre å se på film i 1080i, men 720p visstnok skal være best på tyspisk sportssendinger. PS3 klarer vel 1080i så filmopplevelsen burde vært ivaretatt.

Uansett så sitter PS3 på nok hw til at nedskaleringen burde gå rimerlig greit.

8197844[/snapback]

 

Jeg har en shitty Viewpia 32" LCD tv som ikke egner seg best til å vise bilder i 1080i. Den viser best bildet i 720p. Men nyere 1080p TV blir det til sommeren, så skal nok klare å holde meg i 4 måneder til. :w00t:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...