Gå til innhold

AMD reduserer prisene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"svake" tall?? err okei de taper MYE penger, grunnet at de tok opp et enormt lån for å kjøpe en bedrift som gikk med underskudd. De har holdt seg på 90nm lenge koster mer å lage en 90nm CPU enn en 65nm CPU. Dårlige yealds, flashpriser som er lave og at de ikke lengre er på ytelses tronen. At de selger mange cpuer til DELL med marginer langt lavere enn standard for AMD, samt at de ikke har nok produksjon til å dekke behovet.

 

Ja det ser ut som at Value for AMD blir bra for de, blir det litt bedre nå så kan jo de risikere å tjene penger in the VERY distant future.

Lenke til kommentar
"svake" tall?? err okei de taper MYE penger, grunnet at de tok opp et enormt lån for å kjøpe en bedrift som gikk med underskudd. De har holdt seg på 90nm lenge koster mer å lage en 90nm CPU enn en 65nm CPU. Dårlige yealds, flashpriser som er lave og at de ikke lengre er på ytelses tronen. At de selger mange cpuer til DELL med marginer langt lavere enn standard for AMD, samt at de ikke har nok produksjon til å dekke behovet.

 

Ja det ser ut som at Value for AMD blir bra for de, blir det litt bedre nå så kan jo de risikere å tjene penger in the VERY distant future.

7795266[/snapback]

 

herregud :whistle:

 

er du amd hater eller noe sånt :p du.t :mrgreen:

Lenke til kommentar
Noen som har anelse om dette gjelder både AM2 og s939 modellene? Skulle gjerne byttet ut min 3200+ socket 939...

7794914[/snapback]

Lurer jeg også på...

Sitter med en S939 3200+ selv nå som jeg kunne tenkt meg å bytta ut med en S939 4600+ X2.

Vil denne prisendringen egentlig ha noen som helst innvirkning på ut-salgs prisen her til lands ?

Ser en 4600+ X2 ligger på omtrent 2000 Kr,- akkurat nå... vil den synke i pris... ? evt når ?

Lenke til kommentar
Merkelige priser i prisguiden:

 

AMD Athlon 64 X2 3800+ (Windsor) 378,-

AMD Athlon 64 X2 4200+ (Windsor) 1215,-

7797097[/snapback]

Hadde du gravd litt mer, hadde du lett funnet ut det er en feil i prisguiden. Den butikken som det står at selger prosessoren til 378 kroner, selger egentlig en demobrukt prosessor til 795 kroner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...