Gå til innhold

Saksøkes for spionprogramvare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja helt enig, selv om dette kommer til å bli anket både forfra og bakfra... og ansvarsfraskrivelse til den stor gullmedalje...

 

Jaggu fint sånne seriøst useriøse aktører tas, vet ikke hvor mange timer/dager jeg har sittet og rensket oppi kamerater/foreldres pcer infisert av alt fra smileys, skjermsparere, mail osv osv

Lenke til kommentar
Det var på tide!

Det siste året har det begynt å skje en del ting i rettsvesenet rundt om i verden, noe som har vært etterlengtet fra min side. Hvor irriterende er det ikke å bruke så sinnsykt mye tid på å holde pc'ren for dritt? (les Spyware, virus osv.)

 

Dette lukter det STORE bøter av... :)

7289524[/snapback]

 

Ja, en rettsak i ny og ne vil nok fjerne dette problemet...

 

Tviler på at det har nevneverdig praktisk konsekvens.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja det blir en lang kamp, men det viktige er at den er i gang.

Selv føler jeg at ting har bedret seg noe, spesielt ift spam.

 

Jeg får mindre spam mails enn før, og noen ganger har jeg kjørt tracking av mail og skrevet mail til isp, med kopi av mailen. Da har jeg faktisk fått svar. DET synes jeg er det beste med denne utviklingen; At ISP tar litt ansvar og faktisk prøver å ta noen av de som misbruker tjenesten. Men det er enda en lang vei gå for de som bør ta ansvar.

 

Skulle vært morsomt å se om det finnes en statistikk på hvor mange som har mistet tilgangen fordi ISP har sperret tjenesten pga misbruk. (?)

Endret av Sti9nsky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...