Gå til innhold

Nye rykter om System Shock 3 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er skeptisk til en evt. flerspillerdel av et nytt System shock-spill. Noe av det som gjorde de to spillene så fantastiske, er den trykkende stemningen av å være mutters alene.

 

Flerspillerdelen av SS2 var artig, absolutt, men det var ikke det samme som å gjemme seg bak noen kasser i et mørkt lager, med en security-bot bare to meter unna, og de konstante rapporteringene til Xerxes.

Lenke til kommentar

Klarer de og få med den skummle atmosfæren og den engasjerende storyen så er det jo nesten en sikker vinner.

 

Håper at hvis det blir noe av at de forteller mye av historien slik som 2'ern gjorde, nemlig igjennom disse små pda beskjedene hvor vi fikk vite mye nyttig og unyttig informasjon for det systemet var jo bare genialt :D

Lenke til kommentar
Syntes ikke pda er så fett jeg, bare se på doom3. Foretrekker mer visuell historie fortelling.

6345399[/snapback]

Stemmeloggene i SS2 er ca. 17000 ganger bedre enn det meningsløse jallet i Doom 3, og er i mine øyne et av de viktigste stemningsskapende elementene i spillet.

 

Og ellers. Om dette i det hele tatt er hold i, så frykter jeg at det bare er et desperat forsøk fra EA på å ri litt på hypen rundt BioShock. :ermm:

Endret av kakarlsen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...