Gå til innhold

Europeisk betatesting av Cabal (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som jeg syntes så tøft ut var effektene. Grafikken er vel grei, så på screenshotsa og det så helt greit ut. På nivå med WoW grafikken.

 

Dette spillet ser nyskapende ut, og jeg skal ihvertfall melde meg som beta tester når jeg får sjansen. Må jo ha noe å bruke tiden på mens jeg venter på age of conan ;)

Endret av Ozzy
Lenke til kommentar
Det som jeg syntes så tøft ut var effektene. Grafikken er vel grei, så på screenshotsa og det så helt greit ut. På nivå med WoW grafikken.

 

Dette spillet ser nyskapende ut, og jeg skal ihvertfall melde meg som beta tester når jeg får sjansen. Må jo ha noe å bruke tiden på mens jeg venter på age of conan ;)

6303194[/snapback]

 

Hehe, må si meg enig... Melder meg på bare for å ha noe å "stusse" med helt til AoC kommer ut.. Orker ikke mere WoW.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Prøver "Cabal" nå jeg. Fikk beta key'en sist helg.

 

Synes ikke grafikken var "imponerende" (helt ok, men ikke mer). Spillet minner meg veldig om Diablo 2 av en eller annen grunn. Helt ok tidsfordriv fram til AoC. Har ikke funnet noen bugs ennå. ;-)

 

 

For de som tester spillet, er det jævlig mange som spør hvordan de får combo-systemet i spillet. Det er en quest du får på level 10, hvis statsene dine er bra nok (pass på at str, int og dex er lik eller bedre enn "growth" på character screen).

 

 

*venter tålmodig på AoC*

Lenke til kommentar

Tillater meg å bumpe denne tråden. Nå har hvertfall jeg fått bekreftelse på at jeg får delta i den lukkede betaen noe som selvfølgelig er svært gøy. Jeg kommer sannsynligvis til å poste en del bilder og forklaringer, samt mine itrykk av spillet.

 

Forløplig laster jeg ned innstallasjonsfilen som er på knappe 456MB. Filen må man laste ned via torrent-program så går egentlig ikke så gale treigt. Dog har jeg lukkede porter, så kan gå en anelse treigere enn det ville gjort om jeg hadde åpnet noen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...