Gå til innhold

Omtale av Keepsake (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Spillet ser innbydende ut, må inrømme det. Lenge siden jeg har spilt et spill av den sjangeren..

 

At den engelskspråklige utgaven ikke kommer med noe CD-basert kopibeskyttelse er også en bonus.

Hvorfor er dette en bonus?

5898482[/snapback]

 

Alle med litt vett i hodet laster ned NO-CD "crack" til spilla sine nettop for å slippe å putte inn den cd'en hver gang man skal spille, derfor er dette en bonus, slik at man slipper å kødde med dette.

Endret av dga01
Lenke til kommentar
At den engelskspråklige utgaven ikke kommer med noe CD-basert kopibeskyttelse er også en bonus.

Hvorfor er dette en bonus?

5898482[/snapback]

Alle med litt vett i hodet laster ned NO-CD "crack" til spilla sine nettop for å slippe å putte inn den cd'en hver gang man skal spille, derfor er dette en bonus, slik at man slipper å kødde med dette.

5964993[/snapback]

Det som gjorde at jeg spurte om hvorfor dette var en bonus, var nettopp at det å oppfordre til bruk av no-CD-cracks rimer dårlig med retningslinjene:

 

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
Enig i at spill som lar seg installere og kjøre uten å måtte ha CD-en i maskinen er veldig behagelig, men er det dette som menes av anmelder? Slik jeg tolket setningen, oppfattet jeg det som at det ikke var en kopibeskyttelse som hindret kopiering av selve CD-platen
Lenke til kommentar
Det som gjorde at jeg spurte om hvorfor dette var en bonus, var nettopp at det å oppfordre til bruk av no-CD-cracks rimer dårlig med retningslinjene:

Det er ikke snakk om no-cd crack her. Spillet bruker ikke disk-basert kopibeskyttelse (i stedet får du seriellkode). Det er positivt, fordi da slipper du å bruke CD-en når du spiller. Er ikke verre enn det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...