Gå til innhold

Service Pack for Windows 98


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huff, savner Win98SE, tror nok jeg kommer til å legge det inn på en gammel PC og spille Diablo2 :love:

5223772[/snapback]

Her i huset er det 2 pcer med win98, og en med Diablo2Lod. Kjempekoslig det. Windows 98 er mye mer brukevennlig enn XP, og den eneste grunnen til at jeg la inn xp på nye-pcen, er at driverene til maskinvaren kun støtter xp og 2k :thumbdown:

 

Bra tiltak! :thumbup:

Lenke til kommentar

Til no har eg råda Windows 98-brukarar å gå over til eit moderne operativsystem, for å unngå hackeranngrep, datavirus og spyware. Folk med mykje dataerfaring har gått vidare frå Win98 for lengst. Såleis er det datafolk med mindre erfaring som sit igjen med Win98, og desse brukarane har ofte liten kunnskap om kva ein kan eller bør unngå å klikka på.

 

Vil denne uofisielle oppdateringa gjera Win98 til eit dugande trygt OS?

Ville du f.eks. sluppe ein fersking på breiband, med denne oppdaterte Win98-versjonen og Firefox?

Lenke til kommentar
Vil denne uofisielle oppdateringa gjera Win98 til eit dugande trygt OS?

Ville du f.eks. sluppe ein fersking på breiband, med denne oppdaterte Win98-versjonen og Firefox?

5234353[/snapback]

Bør vel gå hvis man bruker en firewall (eller NAT-ruter) og helst styrer unna IE.

 

Men det er ikke noe OS jeg frivillig ville brukt.

Lenke til kommentar

Firewallfunksjonen som NAT gjev, er heilt klart ein positiv ting!

 

Moderne nettlesarar vil alltid dobbelsjekka at brukaren faktisk ønsker ditt og datt, før potensielle skadlege ting blir sluppe laus.

 

Med original Windows (både 98 og XP) kan det å surfa inn på feil nettside vera nok. Så langt eg veit, skal ein oppdatert Windows XP kunne stå i mot mesteparten av problema. Kan det tenkast at Win98 med denne uofisielle servicepack'en blir tilnerma like sikker som ein oppdatert Windows XP?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...