Gå til innhold

Bli en mobil blogger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

www.phlog.net - Det er et sted som er mye besøkt, og har en god del Norske og folk fra andre verdenesdeler der.

 

Har phlog'et der siden 13 juli 2003, før det var jeg på demotelco.com der startet jeg 17 mai 2003.

Jeg hadde da en Siemens S55, med eksternt kamera som hadde blitz, noe som da ga ganske gode bilder.

 

Bildene var på 640x480, så jeg har sendt en del MMS/GPRS trafikk gjennom mobil nettene i årene som har gått :)

 

Men da phlog.net dukket opp så var det en mye enklere og bedre tjeneste så derfor har jeg blitt der.

 

Jeg har vært innom mobilblogg.no også, men de skal ha ganske greit betalt noe som ikke øker bruken spør du meg.

 

phlog gir deg mulighet for å registrere deg, og så fort du har skrevet ønsket navn og passord så er du i gang.

 

Du kan sende som MMS, mail og web-upload, så du har mange muligheter.

 

Har Nokia N70 og sender bilder i 2 megapixel, 1600x1200 :)

Endret av xserve
Lenke til kommentar

Alle nyere mobiler støtter jo såvidt jeg veit muligheten til å sende e-post.. Om man oppretter seg en enkel pop3 eller imap-mailkonto en eller annen plass (de fleste støtter vel pop3), så kan man enkelt sende mail med vedlegg til en forhåndsinnstilt adresse som oppdaterer bloggen (i mitt tilfelle MSN-spacet mitt). Gratis er det også.

 

Mange tilbyr denne muligheten, så man trenger ikke betale i dyre mms-dommer for dette.

 

Edit: orddeling

Endret av ponduz
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...