Gå til innhold

W850 og P950 i bilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, kan bli en spennende ny walkman det, i samme form som S700 (svivel)

Men med den endringen at keypad'en har blitt vesentlig tynnere, selvom målene tilsvarer S700 størrelse ellers...

Ser ut til å kunne få en mye mer moderat pris enn S700 hadde i sin tid, tiltross for mye mer innmat.

Det ser ut til å kunne leveres med fjernkontroll i bundelen, med display-meget bra!

:thumbup:

Tror ikke dette blir noen storselger som W800 er, pga svivel funksjonen men en mobil som har og gjør det aller meste meget bra.

Tilgjengelige farger ser ut til å være "ipod" hvit og svart, og det vurderes også en metall farge sies det.

Tipper den blir lansert innen neste uke og at vi kanskje kan se den i butikkene før jul.

Kryss fingrene....

 

Er en tråd om dette her

http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=436711&st=80&hl=

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar

Synes ikke dette var så utrolig imponerende. Har ikke fulgt med så nøye, så jeg hadde hele tiden inntrykket av at W850, Sakura, eller hva man nå skal kalle den skulle ha harddisk. Nå som jeg ser den eneste forbedringen fra S700i er kamera og 3G synes jeg det er litt skuffende at den fortsatt er like stor.

 

Angående P950 ser det ut til å være mindre skjerm nå enn før, eller er det jeg som ser feil? Uansett er heller ikke skjermoppløsningen imponerende, og det er rart at Nokia klarer høyere oppløsning på en langt mindre skjerm (N90).

 

Stusser også litt over SE sin nye strategi. Vente lenge med å presentere telefonen, men innen den blir presentert vet alle alt om mobilen uansett da de lekker som en sil. Jaja, de har vel sine grunner.

Lenke til kommentar

Amobil skreiv at det duka opp nye bilder i dag men det er løgn. Her har bildene vert fire dager alerede. Amobil tør berre ikkje inrøme at dei henger etter :!: .

 

Og engadget har hatt bildene siden 30. september. Her må det bli skjerpings amobil :D .

Endret av PHdZ2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...