Gå til innhold

Demo av Pro Evolution Soccer 5 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg er villig til å vedde huset til naboen på at det er bedre enn fifa06

akkurat som jeg trodde, føles langt bedre tilogmed på pc.

animasjonene er rett og slett fantastiske

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar

Først ønsker jeg å takke for nedlastningsmuligheten gamer.no tilbyr sine lesere.

 

Videre rapporteres det om et nytt skuddsystem hvor spillere med over 90 poeng i skuddkraft vil kunne lage drømmemålet fra 18 meter. Nytt for året er også at skader ikke nødvendigvis fører til frispark. Dommeren kan velge å la kampen gå videre, men stopper den hvis spilleren blir liggende å klynke for lenge.

 

Kunne du utdype hva du mener med skuddsystemet, da skuddstyrke bare er ett av flere attributter som avgjør skuddforsøkenes skjebne i Pro Evolution Soccer. Videre stusser jeg veldig på hvorfor 18 meter brukes som mål. Både fordi det ikke er langt hold, og fordi man ikke trenger over 90 i skuddstyrke for å lage drømmemål fra drøye 20 meter i Pro Evolution Soccer 4.

 

Jeg håper for Harstad Grovens skyld at han ikke eventuelt skal skrive en sniktitt om PES5 basert på en demo, i forhold til preview-koden han prøvde av FIFA 2006.

Lenke til kommentar
Kunne du utdype hva du mener med skuddsystemet, da skuddstyrke bare er ett av flere attributter som avgjør skuddforsøkenes skjebne i Pro Evolution Soccer. Videre stusser jeg veldig på hvorfor 18 meter brukes som mål. Både fordi det ikke er langt hold, og fordi man ikke trenger over 90 i skuddstyrke for å lage drømmemål fra drøye 20 meter i Pro Evolution Soccer 4.

Som jeg skriver i artikkelen er denne informasjon noe jeg kun har lest meg til fra sniktitter i andre medier. Det er altså ikke offisiell informasjon (Konami er merkelig nok veldig restriktiv på å gi ut offisiell faktainfo om Pro Evolution Soccer 5). Her er et sitat fra en sniktitt hos Boomtown: "If you have a player with a shot force of 90 or more and has the newly introduced Konami Team star for long range shots, you can make some dream goals from 20 yards out".

 

Jeg beklager hvis dette er feil, men jeg har ikke fått testet spillet nok til å sjekke det ut nærmere - og valgte å stole på Boomtown, rett og slett.

 

Jeg håper for Harstad Grovens skyld at han ikke eventuelt skal skrive en sniktitt om PES5 basert på en demo, i forhold til preview-koden han prøvde av FIFA 2006.

Vi får en ferdig versjon av Pro Evolution Soccer 5 i løpet av kort tid, så det er ingen grunn til å skrive noen sniktitt basert på denne demoen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...