Gå til innhold

Ekspansjon til SWAT 4 på vei (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De bør inkludere en in-game voice-funksjon i utvidelsen, for det er helt patetisk at SWAT 4 ikke hadde det. Når man spiller på nett må man jo fanken meg skrive "stå der. Nei ikke der, DER! Gjør deg klar, jeg åpner og du kaster flash, så..." *plaff* hører du, fordi en bad guy har kommet ut døra og skutt deg mens du sto og skreiv.

Forferdelig irriterende. Man må jo bruke Ventrilo og sånn. Greit nok, det, men da må man jo ha server, og hoppe ut av spillet for å starte opp programmet.

Dessuten er det mange som ikke engang vet hva Ventrilo er for noe.

 

Uansett høres det fint ut med en expansion, og jeg tror nok at jeg kommer til å skaffe den.

Høres blant annet fint ut med flere våpen, for det ble etter hvert kjedelig med 2 pistoler, 3 hagler og noe sånn som 5 rifler/SMG'er.

 

De bør forresten også ordne multiplayer-funksjonens spectator-mode, da det ser ut som den i SWAT 4 er tatt rett fra skrivebordet.

Den er helt forferdelig. Den lagger, man ser ikke våpenet til fyren i tillegg til en masse andre ting jeg ikke kommer på i farten (lenge siden jeg spilte SWAT sist).

 

Gleder meg til å få litt mer info om utvidelsen. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er ikke lenge siden jeg spilte SWAT 4 :thumbup:

 

Helt enig at det er noen mangler ved spillet, men ingen så store at de ødelgger spillopplevelsen. Må nesten nevne .45 SMG som også er noe ekstrapakken bør ha en fix på.

 

Ikke alle som er så seriøse at de trenger voice funksjon. Klarer meg lenge med rullemenyen, men skulle gjerne hatt et noen bedre/annet utvalg av kommandoer av typen; hvor man er, at man ser vip osv..

 

Andre nye våpen/baner mottas med takk.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...